25 stycznia 2015

Stara szafa,moje utrapienie

Witajcie !

Wyszukałam w sieci pana, który zajmuje się sprzedażą starych mebli. Miał w swojej ofercie kilka szaf, jedna z nich bardzo przypadła mi do gustu. Namówiłam więc męża (zapewniam  nie było to łatwe) i wyruszyliśmy po moje cudo ponad 200 km.
Na miejscu moje marzenie po wstępnych oględzinach nie wyglądało już tak ładnie jak na zdjęciach, byłam zawiedziona i rozczarowana. :(
Nie tracąc nadziei, nerwowo zaczęłam biegać po magazynie szukając innego cuda. Niestety po obejrzeniu kilku sztuk moje nadzieje topniały, zaczęłam być zła i pomyślałam, że sprzedawca to zwykły oszust który nie pisze prawdy a wręcz ją ukrywa!
Wiedziałam również, że muszę coś wybrać aby udobruchać męża w przeciwnym razie przez najbliższe miesiące będę miała przechlapane!
...I wybrałam, choć nie jest  do końca to czego szukałam a jej stan pozostawiał wiele do życzenia (w porównaniu z innymi szafami, igiełka) teraz już ją nawet polubiłam, może dlatego, że przy malowaniu nie sprawiała mi żadnych problemów. :)
Mąż ją technicznie postawił na nogi,  ja kolorystycznie , pyszni się teraz i oczy me cieszy. :)







Zdjęcia kiepskiej jakości, niestety pogoda za oknem szara i ponura.




 Malowałam jak zwykle farbami akrylowymi do drewna i metalu.







Wyszlifowana,  po pierwszym malowaniu i przetarciu



Zauważyłam, że od dłuższego już czasu na moim pasku bocznym nie pojawia się funkcja obserwatorzy, gdy wchodzę do Was jest podobnie. Gdybym chciała dodać kogoś do osób obserwowanych nie mogę, bo u siebie i innych nie widzę tego chyba, że jest jakaś inna opcja dodawania, której ja nie znam.
Ciekawa jestem czy tylko ja mam taki problem czy większość z Was?

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziękuję za odwiedziny. :)

65 komentarzy:

  1. Pieknie wyszla ta szafa, super kolorki. A ja widze Twoich obserwatorow:) Usciski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudna szafa, jak z katalogu powiedziałabym :) Ciesze się że twoje rozczarowanie dobrze się zakończyło :) Ja widzę twoich obserwatorów :) Pozdrówka milutkie :)
    blog so shabbby, so chic zaprasza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to ciekawe co piszecie,
      ja nie widzę swoich i Waszych tez nie,
      o co chodzi ?

      Usuń
  3. Kurczę, no niestety tak to często bywa, że coś na zdjęciach wygląda super, a rzeczywistość jest inna... ale teraz szafa to istne cudeńko, zdecydowanie trud się opłacił :)
    PS: Ja też widzę obserwatorów, więc nie wiem co może być na rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szafa bardzo masywna i ładna, nie rozumiem czego kobieto narzekasz...
    Ja widzę u Ciebie oberwatorów, może to jakiś czasowy problem tylko u Ciebie?
    Kiedyś znikły mi wszystkie blogi z paska bocznego. Sprawdziłam to z innego komputera od znajomej i u niej też tego nie widziałam. Załadowałam na nowo ten gadżet i wszystko się pojawiło z powrotem.Tak samo było u gadżetem tłumaczenia mojego bloga na inne języki i moją specjalną statystyką odwiedzin (czerwony ludzik), po prostu znikły. Musiałam instalować na nowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to być też problem przeglądarki na Twoim komputerze...

      Usuń
    2. Dziękuje za info, będę musiała poprosić syna żeby to ogarnął ,no ja niestety informatyczne beztalencie jestem.

      Dzięki dziewczyny, jesteście niezastąpione :)

      Usuń
  5. Szafa jest fantastyczna. Ja widzę Twoich obserwatorów. Ostatnio też miałam problem. Zniknęły mi niektóre zdjęcia w tym profilowe. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. opcja tego dodawania sama przeszla ale pół roku miałam problem więc robiłam to wewnątrz blogera - a szafa już się w niej zakochałąm taka piękna - nie ma to jak wspólne małżeńskie działanie na d jednym problemem - który zawsze jest do rozwiazania - serdeczności ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna ta Twoja szafa:-)
    Na technicznych problemach się niestety nie znam więc nie pomogę:-(
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szafa jest piękna:) Ale wiem o czym piszesz...czasami coś nas zachwyci na fotce,a w rzeczywistości odbiega od naszych oczekiwań.Grunt,że nie wróciliście na pusto:) Pozdrawiam serdecznie.Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Szafa wygląda pięknie, ma udną górkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też nie widzę Twoich obserwatorów.....
    Szafa bardzo romantyczna! Czy ten ornament na górze to już był, tak z ciekawości pytam.....
    Ładne wieszaczki no i przede wszystkim śliczne na nich ciuszki! Lubię takie!
    Uściski wieczorne przesyłam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był ,ale od samego początku dziwnie mi tam nie pasował, jest zdecydowanie za masywny, przyzwyczajam się do niego :)
      Ściskam duszyczko :)

      Usuń
    2. A no właśnie bo mi też optycznie jakoś nie pasował.....Tak jakoś inny bym sobie w tym miejscu wyobrażała. No ale jakby nie było to zachwyca więc nie ma sprawy! ;)

      Teraz już widzę obserwatorów...może to takie przejściowe problemy...
      Również Cię ściskam!

      Usuń
  11. super szafa :)
    ja jak kogoś wynajdę i chcę podglądać dodaje Go do paska moja lista blogów bo jak zaobserwuje to go w liście nie mam ...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Szafa wygląda cudnie. Ja widzę Twoich obserwatorów ale wiem że taki może być problem bo ja na swoim blogu też widzę swoich ale wiem że niektórzy przeglądając mój blog nie widzą moich obserwatorów i nie mogą się zapisać a to przykre. Nie wiem po której stronie jest problem? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna szafa, aż trudno uwierzyć, że była w kiepskim stanie :-) Twoje ręce zrobiły z niej cacuszko. Daleko po nią jechałaś to fakt, ale efekt końcowy - super!. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szafa jak marzenie....warto było jechać tyle kilometrów....Ja obserwatorów Twoich widzę, swoich też ...natomiast nie zawsze mogę dodać dany blog do obserwowanych....Uwielbiam Twoje mebelki :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uauuuuuu!! Qué maravilloso armario, me encanta la forma que tiene, después de pasar por tus manos quedó perfecto!! Me gusta mucho el color de pintura que utilizaste, tiene un aire romántico encantador, y esas prendas colgadas quedan muy bonitas. Una gran elección!
    Te agradezco tu amable comentario en mi blog, a veces blogger nos da problemas, seguro que pronto se solucionará!
    Espero que tengas una estupenda semana!
    Un beso!

    OdpowiedzUsuń
  17. Najpierw sprawa szafy...jest cudna i pięknie się komponuje z tym co pokazałaś...a 200 km to naprawdę spora odległość na powrót bez niczego, więc wiem, co czulaś:)
    Druga sprawa to obserwatorzy, widzę ich u Ciebie, więc może to być problem wyłącznie u Ciebie...moze odinstalowanie i na nowo zainstalowanie pomoże. ..
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. :))) wcale się nie dziwie, że szukałaś bo i ja bym szukała:)))) Kiedyś ktoś mi powiedział "nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło" Polubisz ją daj jej tylko trochę czasu:)))
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj,

    szafa wyszła cudownie. Masz talent.
    A ja od jakiegoś czasu chcę sprzedać kilka mebli w tym 100 letni kredens. Po przeprowadzce z domu do mieszkania nie wygląda tak dobrze na małej przestrzeni. Poza tym dryfuję w kierunku skandynawii. Jednak nie wiem gdzie najlepiej sprzedawać takie meble ja mieszkam teraz w Toruniu. Wystawiłam na OLX. Jak możesz mi doradzić jakich farb używasz- mam taką szafkę na lwich łapach i myślę aby ją jednak zostawić ale przemalowaną. Z góry dziękuję za poradę.
    Pozdrawiam,
    AnnaFerrero

    OdpowiedzUsuń
  21. Szafa robi wrażenie, nie ma co :) I podziwiam, że tyle kilometrów pojechaliście. Mój mąż by mi do końca życia wypominał hihi
    Ja widzę Twoich obserwatorów ale tak sobie myślę, że może zmień przeglądarkę internetową. Miałam u siebie problem, że pasek boczny z ulubionymi blogami mi po prostu podskakiwał. Zmieniłam przeglądarkę z google chrome na explorera i wszystko jest ok. Spróbuj może pomoże :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie no kochana szafa cudo:) dla mnie rewelacja:) wiadomo jak to jest ze starymi rzeczami, nigdy nie jest idealnie, ale to naprawdę b.dobry zakup, pozdrawiam Edyta.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasiu,chyba jednak zadowolona jesteś z wyprawy,bo szafa jest bajkowa.Ja zamiast spać to leżałabym i patzryła na nią.Zresztą...wiadomo,że to wszystko zasługa Twoich czarodziejskich rączek:) uściski.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale piękna szafa tez przerabiam meble więc dużo pracy w to włożyłaś a efekt cudowny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna szafa , a i efekt super , wiele pracy ale i satysfakcja :-)
    Ja nie widzę obserwatorów :-(
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  26. Kasiu, jak dla mnie jest śliczna! I stworzyłaś wokół niej cudowny klimat:))). Mam wrażenie, że szafa, którą ostatnio kupiłam jest bardzo podobna w kształcie:),

    buziaki zostawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Hmmmmm.... na to co piszesz to wydaje się, że zdarzył się cud bo szafa jest rewelacyjna! Bardzo mi się podoba, jest cudna. Dużo pracy Cię to kosztowało ale wiadomo, męża trzeba było udobruchać :)

    OdpowiedzUsuń
  28. 200km to rzeczywiście kawałek drogi jest i głupio z pustymi rękoma wracać. Ale wyszło bardzo fajnie, więc nie ma tego złego...

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowna, nie ma tego złego... dobrze to sobie wykombinowałaś z Twoim mężem, wilk cały i owca syta ;-)
    U mnie obserwatorzy są, może jakoś się to u Ciebie wyłączyło?

    OdpowiedzUsuń
  30. A tera też u Ciebie widzę obserwatorów, ten gadżet czasami długo potrzebuje zanim się załaduje. Czasami trzeba poczekać i jest.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniała ta szafa :) Świetna robota z dopieszczeniem jej i postawieniem na nogi, teraz cieszy oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zupełnie nie widać, że coś z nią było nie tak, wygląda cudownie! :)
    u mnie z obserwatorami jest ok
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Szafa pięknie odmalowana:)
    A u mnie z obserwatorami wszystko dobrze, więc nie umiem pomóc...

    OdpowiedzUsuń
  34. Stara szafa jak marzenie, przepiekny efekt.
    A czy moge zapytac pani Kasiu jakiego pani programu uzywa, zeby taki efekt zdjecia wyszedl? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia obrabiam na photo skape ,córcia pokazała mi ten program i gdy są zbyt ciemne ,lub mało ostre pomagam sobie w ten właśnie sposób :)

      Pozdrawiam i dziękuję że wpadłaś

      Usuń
    2. Dziewczyny bardzo dziękuję za pomoc,
      problem rozwiązany,
      przyczyną była przeglądarka :):)

      Usuń
  35. uwielbiam ludzi, którzy sprawiają, ze takie przedmioty zostają ocalone.... uczta dla oka, ale i duszy

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna szafa, rewelacyjnie odnowiona, gratuluję zakupu :-) Przejrzałam Twojego bloga i jestem pod wrażeniem tych pięknych wnętrz, mebli i dodatków, zostaję tu na dłużej :-) A blog z mebelkami dla lalek faktycznie godny polecenia, dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  37. Piekny ma ten dekor na gorze! Ja od dawna szukam podobnej szafy no i na razie..kiszka. Pieknie sie prezentuje w nowych szatach.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny mebel i dużo pracy w niego na pewno włożyłaś. Efekt cudny.

    OdpowiedzUsuń
  39. Kasiu, piękna ta szafa! Mój mąż to gołąbek, ale wyobrażam go sobie w takiej sytuacji.... 200 km.... hmmmmmm. Dobrze, że ją przygarnęłaś, bo efekt końcowy super! Buziaki serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie no szafa jest boskaaa!!!!!!! Marzę o takiej, jest genialna i ten kształt!!! Nie masz co żałować, ja bym skakała z radości:)) Byłam pewna jak zobaczyłam efekt po malowaniu, że użyłaś farb Annie Sloan a tu zwykłe farby akrylowe taką świetną robotę robią.Proszę napisz jeszcze czy po pomalowaniu zabezpieczałaś ją jeszcze np. lakierem lub woskiem?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze jedno pytanko czy ten szary kolor można kupic juz gotowy czy mieszalas farby?

      Usuń
    2. Miło mi :) Tym razem niczym jej nie zabezpieczałam, czas pokaże...
      Każdy mebel inaczej reaguje na farbę ,ta szafa była wyjątkowa i tak naprawdę wysiłek zerowy, tylko czas.
      Kolory u mnie bez zmian, czarny ,biały to baza, mieszam i za każdym razem wychodzi inaczej i to jest fajne !

      Pozdrawiam i dziękuję, że wpadłaś :):)

      Usuń
  41. Szafa super i pieknie odnowiona. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Przeprowadzam rewizytę:)

    Przepiękna szafa. Przepiękne wszystko i same ohy i ahy tutaj:)
    Dzięki, że do mnie wpadłaś. Zapraszam częściej,

    pozdrawiam
    http://pastelowonabialym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. ma piękną koronę i kształt:))a kolorki jakie kocham:))...i ja widzę obserwatorów:))

    OdpowiedzUsuń
  44. Szafa jest piękna, jedyna w swoim rodzaju , nie musisz niczego żałowac a obserwatorów u Ciebie widzę.Ja natomiast pod postami u siebie nie widze dodatku linkwithin, ale tylko gdy korzystam z firefoxa, w chromie dodatek jest.Nie wiem co jest grane.

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak patrzę na na zdjęcia w Twoich postach, to widzę jak długa droga jeszcze przede mną. Ale może dobrze, dłużej się naciesze tymi przeróbkami. Pozdrawiam Cię ciepło. :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zdjecia świetne, a szafa jeszcze bardziej, teraz jest tak buduarowo :)) miło znów zobaczyc Twoje mieszkanko i pomysły, pozdrawiam, Beata:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudowna szafa, cała metamorfoza jest jak najbardziej w moim guście, więc tym bardziej nie mogę oderwać od niej oczu:) Piękny mebelek! Ta korona na górze jest wspaniała:) Dziękuję za odwiedziny i przemiły komentarz! Pozdrawiam Ala!

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękności wyczarowałaś. Gratuluję. Dzięki Tobie przeniosłam się w czasie, a to bardzo lubię ;) Ja kiedyś wysłałam dzieci po stół, który nie nadawał się do niczego - znam ten ból.
    Pozdrawiam.viola

    OdpowiedzUsuń
  49. Boże, skąd ja to znam??? Ja potrafię wysłać męża 2000km... a potem się okazuje, tak jak u ciebie, że wcale nie takie jak pisze sprzedawca... wiem co to znaczy ;) Piękna wyszła Ci ta szafa! Podoba mi się u Ciebie i chętnie bym została :)
    Pozdrawiam,
    www.bajkowydworekwlesie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  51. Szafa jest piękna, choć rozumiem że to nie to co miało być.
    Sami zajmujemy się renowacją mebli i sprzedażą, niestety osoby sprzedające przez internet różne przekręty robią :-(
    Klienci przynoszą do renowacji właśnie takie zakupy...czasami obraz nędzy i rozpaczy ale ratować trzeba.
    lepiej że pojechałaś na miejsce bo jakby mebel przywiózł kurier było by gorzej ....

    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepiękna szafa, robi wrażenie, naprawdę świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  53. Szukam podobnej szafy dla mojej córki i mam problem, bo jak mi coś w oko wpadnie, to albo za duże (pokój ma skos dachu), albo jest w stanie nędzy i rozpaczy, albo cena nie do przyjęcia :(

    OdpowiedzUsuń