14 czerwca 2014

Nieśmiało informuję

Witajcie moje drogie !

Rok temu otrzymałam maila z pytaniem czy nie chciałabym wziąć udziału w sesji zdjęciowej do czasopisma ,,Moje Mieszkanie "
Pomyślałam - to jakiś żart ?! w czasopiśmie, sesja ,niemożliwe !?
Stylistka przedstawiła się w mailu z imienia i nazwiska ,więc zanim osłupienie minęło i odpisałam na maila, sprawdziłam w gazecie czy jest w ogóle taka osoba ,czy ktoś robi sobie ze mnie żarty. Oczywiście że się zgodziłam ,ale zarazem nie mogłam uwierzyć, aż do dnia gdy pani Jola i pan Marcin ,nie pojawili się u mnie w domu. Miałam wiele obaw i straszną tremę przed zdjęciami ,po sesji i przed publikacją, a teraz wszystko już za mną,  zostały miłe wspomnienia i pamiątka dla wnuków, czego i Wam moje drogie życzę :)



 

64 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Mnie zapiera dech piersi, sama slodycz :) Pani kasiu jesli to nie tajemnica to prosze zdradzic co ma pani na podlodze w kuchni bo bardzo mi sie podoba i swietnie sie prezentuje i kompinuje z tym stylem...:)
      Z gory dziekuje za infirmacje.
      Dla mnie jest pani mistrzem estetyki, serdecznie pozdrawiam.
      Ania Jankowska.
      anna68@op.pl

      Usuń
    2. Dziękuję Aniu za miłe słowa :)
      Na podłodze mam płytki,które są w kształcie desek , kupiłam je w sklepie internetowym ,było to dobrych kilka lat temu i niestety nie pamiętam nazwy .Teraz takich płytek jest coraz więcej i podobne można już dostać na przykład w castoramie :)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Kochana. Prezentujesz sie bosko. Piekns z Ciebie kobieta. A Twoje gniazdko to w ogole marzenie. Zasluzylas na te sesje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sesja zasłużona:-) Gratuluję z całego serca:-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. ... czytałam, podziwiałam ...:)
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. GRATULUJĘ pięknej sesji:) Ślicznie mieszkacie:) Ja też uwielbiam stare i nowe koronki:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super!! Gratuluję i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już gazetę mam od kilku dni i znalazłam artykuł o Tobie. Gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, gratuluję ! Muszę koniecznie kupić ten numer :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam , oglądałam i podziwiałam :-) Gratuluję serdecznie ! :-))) Jeszcze nie raz wrócę do gazetki ,aby oko nacieszyć :-)))
    Na pewno niesamowita przygoda ! :-)))

    Ściskam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  10. No ja już mam pamiątkę dla wnuków! ;)
    Bardzo się cieszę, że są na tym świecie podobne Duszyczki do mnie i otaczają się skrawkami minionego czasu!
    Chyba nie muszę pisać, że kocham Twoje klimaty, które są tak bliskie memu sercu! ;)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale :) gratulacje !!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tez gratuleluję serdecznie Kasieńko , piękne wnętrza i te mebelki :)) teraz większa ilość oglądaczy podziwiać może , Podrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje:) Sesja na pewno piekna:) Musze koniecznie zobaczyc ten numer! Mam nadzieje tylko, ze uda mi sie go tutaj dostac.. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję, któż ja nie Ty powinien się tam znaleźć, w pełni zasłużone :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. JAK NIESMIAŁO??! TO trzeba krzyczec i sie chwalić- cudownie -grtulacje i buzioli 100. moze ktos mi kupi i obejrze, bo niestety do PL wybieram sie dopiero za kilka miesiecy

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana fajnie Cię widzieć (zdjęcie jest niesamowite)
    i pomyśleć że znamy się z klikania a teraz mam Cię u siebie w domku.
    Och przesyłam jak zawsze uściski ,
    teraz to MEGA uścisk - KISSSSSSSS - ciesz się i skacz ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje gratulacje w pełni zasłużone;)Lecę po czasopismo;)pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Serdeczne gratulacje!
    Bywaj częściej tutaj :)
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  19. Brawo! Gazetka dotrze do mnie za dwa tygodnie dopiero ale już się cieszę, że Twoje kąty pooglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję publikacji. Bardzo mnie zaciekawiła. A tu chyba pierwszy raz trafiłam i i to przypadkiem :-). Nie wiem tylko czy Twoja Graciarnia to sklep internetowy?

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję z całego serducha!!!
    buziaki ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję, ślę uściski cudowne mieszkanko do ktorego wzdycham od dawna i chciałabym w takim pomieszkać.Smak i gust godny pozazdroszczenia .Pozdrawiam Honori

    OdpowiedzUsuń
  23. ha ha ha a tak myślałam, że to jedna z nas...tylko nie byłam pewna...wystarczyło przeczytać...GRATULUJĘ!!!!
    BARDZO SIĘ CIESZĘ!!!!to na pewno super przeżycie...troszeczkę nawet Ci zazdroszczę, ale pozytywnie...:)
    ciesz się, bo to nas uskrzydla:)
    Buziaki:) Aga z Różanej...

    OdpowiedzUsuń
  24. Miło Cię Kasiu zobaczyć:))) Taki miły buziak! I rodzinka taka sympatyczna! Nie wiem czemu się zdziwiłaś? Takie mieszkanie! Jest co podziwiać, no i tyle Twojej własnej pracy! Podziwiam! I muszę gazetkę kupić. Pozdrowienia serdeczne:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje, cczytałam oglądałąm, ale nie myślałam, że to znó znajoma blogowiczka, masz wspaniałe zbiory w domu i slicznie urządzony, musze po pracy jeszcz raz pooglądać, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie czytam ;-) sesja wyszła pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam Pani Katarzyno:) piękne prace! ciekawy blog! i zaraz biegnę do sklepu po gazetę;-) pozdrawiam ciepło:) Pani imienniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziewczyny ,bardzo Wam wszystkim dziękuję ,jesteście kochane :)
    Wpadnę do każdej z Was ,gdy tylko będę miała więcej luzu.

    Pozdrawiam Was bardzo ,bardzo gorąco i buziaki zasyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Kasiu Kochana to była tylko kwestia czasu i tak dziwię sie, że tak późno!
    Gazety jeszcze dzis nie było w moim sklepie, jak tylko bedzie to oczywiście kupię żeby zajrzeć do twojego królestwa. Juz nie mogę sie doczekać!!!
    Ale Ty jesteś ładna!

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję Kasiu publikacji !Wiem o przeżyłaś,dokładnie tak samo zareagowałam na zaproszenie do sesji:)Gazetki jeszcze nie mam,ale jak tylko wstanę z łóżka zakupię :)pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Widziałam, widziałam już zdjęcia... wyszło pięknie . Moje gratulacje. :-)
    Pozdrawiam serdecznie .
    Jola z bloga "żyjąc z pasją".

    OdpowiedzUsuń
  32. Przewinełam kartki i tak się zastanowiłam gdzie ja te kuchnię już widziałam????No Kasia.....mogłam również na Ciebie popatrzeć:)))a jak się już napatrzyłam na te piękności to się z dumą pochwaliłam w domu jak to miło czytać w gazecie o kimś kto zostawia u mnie komentarze :))))

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale fajnie! Zaraz po pracy lecę dzisiaj po gazetkę! Normalnie nie kupuję wnętrzarskich gazetek, ale w końcu jesteś jedną z moich pierwszych komentatorek i obserwatorek! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Brawo;) Piekny dom, z mnostwem rzeczy, ktore poprawiasz, malujesz , dekorujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  35. dziekuje kochanie. pracuje- tak pracuje od 3 tygodni. 3 dni po poscie zdobyłam prace jaka sobie wyysliłam. tylko... tylko nie wiem jak o niej npisać, bo czasami wracajac do domu płacze, często zastanawiam sie czy cokolwiek mam sens, jak ubrac w słowa to co teraz czuje. pracuje w domu starości- mam 54 babcie i ddziadków. od osób bardzo chorych, po te czekające. cięzko mi jest na duszy, nie moge poukładac tych mysli, aby o tym napisć. ciężko i jednozesnie tyle stysfakcji i wiry i uczuc.

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudownie , gratuluję i się nie dziwię bo masz naprawdę wyjątkowy dom ! A jaka piękna z ciebie Kasiu kobieta !
    Szkoda tylko że gazetka poza moim zasięgiem :(
    Miłego weekendu , buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Kasiu,gratuluję!!!!!Przez awarię kompa nie jestem na bieżąco,buuuu,Jutro z rana biegnę po gazetę!Z pewnością masz satysfakcję,że zostałaś doceniona.Zupełnie słusznie,niech wszyscy zobaczą Twój pomysłowo wykończony dom!
    I pomysleć,że połączyła nas siatka drobiarska:)))))Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  38. GRATULUJĘ :D cudna sesja, cudny dom :) Pozdrawiam serdecznie - M.

    OdpowiedzUsuń
  39. That is really fascinating, You are an overly professional blogger.
    I have joined your rss feed and sit up for looking for extra of your wonderful post.
    Additionally, I've shared your site in my social networks

    My homepage; KSW 28 transmisja

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluje Ci sesji (mam juz swój egzemplarz) a nade wszystko Fajnych realizacji dekoratorskich .Ciepło pozdrawiam Cię-aga

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluje z całego serca, świetna sprawa móc zaprezentować oficjalnie swoje pasje, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Serdeczne gratulacje Kasiu!:):)

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudne wnętrza! Jakby w czasie zatrzymane :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Kasiu,gratuluje serdecznie!!! Piękny artykuł a przygoda fajna prawda? ja stresa tez miałam! Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratulacje i serdeczności przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Witaj,

    gratuluję sesji.... Ja od roku mieszkam w Toruniu i zastanawiałam się czy w Bydgoszczy jest targ staroci...ale z Twojego wywiadu wynika, że tak :) zdradzisz mi na jakiej ulicy jest i w jaki dzień:) Dodaje Twojego bloga do obserwowanych z miłą chęcią będę tu zaglądała. Zapraszam do mojego toruńskiego mieszkanka na annaferrero.blogspot.com
    Z ciepłymi pozdrowieniami,
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  47. Zdradż też gdzie mieści się Twoja Graciarnia,czy aż na Osowej?Pięknie wyszły Twoje wnętrza na zdjęciach.Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratulacje, wiesz po otworzeniu magazynu zaczęłam się zastanawiać gdzie ja to widziałam. No i potem wszystko wyczytałam.

    OdpowiedzUsuń
  49. Są to super chwile....gratulacje....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję:)
    Gazetką już mam i czytam w kółko:)
    Pozdrawiam:)

    pracowitesloneczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. gratuluję !!!!!jestes teraz ,,Panią z gazety'';-)))mieszkanie masz niezwykle urokliwe;-)))w pełni zasłuzyłas na taka sesje;-))) przegladając MM mówie do syna ,,widzisz tą filizanke na półeczce? ,,No widzę ''-on odpowiada .A ja z nieukrywaną dumą odpowiadam ,, to prezent od tej Pani która jest w tym czasopismie;-))))))pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  52. Gazetkę mam i podziwiam Twoje mieszkanko jest pięknie urządzone...lubię taki styl....Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zachwycona artykułem w gazecie, dotarłam wreszcie na Twojego bloga ... Gratuluję ! Chętnie pośledzę Twoje dalsze artystyczne poczynania.
    Pozdrawiam z Małego Szpicherka.

    OdpowiedzUsuń