21 lipca 2014

z mojego ogródka

Witajcie moje drogie !

Dzisiaj mało słów za to dużo zdjęć ,lato ,po prostu lato !!!!
Mam dzisiaj wolne ,dlatego jestem szczęśliwa i cały dzień spędziłam w ogródku wśród kwiatów i zieleni ,mam tyle energii,że mogłabym obdarować pół świata ,jeżeli ktoś chętny to proszę częstujcie się   :):) Korzystam garściami z  dobrodziejstw matki natury ,bo jutro znowu do pracy .



















Dziękuję ,że jesteście :)
Pozdrawiam Was wszystkie bardzo serdecznie i życzę samych pogodnych dni ,tych na zewnątrz i tych w serduchu :)



41 komentarzy:

  1. Wzajemnie kochana ,
    Ja na chwilkę usiądę na ławeczce i podelektuję się widokami
    Uściski ^_~

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja się z chęcią poczęstuję, bo u mnie leje i ciśnienie spadło do zera a moja energia w związku z tym też. Już od samego patrzenia na te piękne zdjęcia lepiej się robi:-) pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przy tym upale ( nie ,żebym się skarżyła ,bo kocham!) działam tak jakby na wstecznym:) więc chętnie skorzystam:))
    Cudowne zdjęcia!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuda cudeńka u Ciebie jak miło popatrzeć:))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie u Ciebie....piękne kwiaty w ogrodzie ....wspaniałe miejsce na relaks i odpoczynek....A w domku ....zawsze podziwiam meble,aranżacje....wszystko :)Pozdrawiam bardzo gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj energii mi potrzeba i to duzo - slicznie jak zawsze u ciebie - piekny kredens - buziaki sle Marii

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie w Twoim ogrodzie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie! Zarówno w ogrodzie jak i we wnętrzach, dosłownie jak w raju :-) A kredens po prostu boski :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie masz w ogrodzie :) Taki wypoczynek to ja rozumiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak to niewiele potrzeba, aby byc szczesliwym, wszystko w zasiegu reki, zycze Ci jak najwiecej takich dni, a zdjecia cudne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie! A te ptaszorki skradły mi serce.I hortensji zazdroszczę...Takie śliczne! Aż się zadumałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia! Masz piękny ogród:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie;)Jak w domu tak i w ogrodzie;)Miło!!!pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Łał !!!! Piękne zdjęcia salonu i tyle tam skarbów, jestem zauroczona !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny blog!
    Jeszcze się porozglądać muszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudne zdjęcia domu i ogrodu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudnie prezentuja sie kwiaty u Ciebie w ogrodzie no i w domu oczywiście, piękne zrobiłaś zdjęcia i ujęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Całe lato można spędzić w takim ogrodzie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dekoracje domowe i ogrodowe ujęcia wspaniałe !!!
    Udanego letniego wypoczynku !
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowny ogród a jakie piękne migawki z domku :-)
    słoneczka życzę !

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnóstwo pieknych zdjęć, widzę, że jesteś mega perfekcjonistką i nie tylko idealnie i pieknie urządziłaś dom ale również ogród. jest cudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zachwycająco :)pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniały ogród:)
    Zdjęcia z domu równie piękne:)
    Pozdrawiam.

    pracowitesloneczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam,
    Jestem ogromną fanką Twojego bloga. Przeglądam również inne blogi o podobnej tematyce. Jakież było moje zdziwienie i oburzenie, kiedy na blogu CapsellaElli, w poście: "dziwny zbieg okoliczności", zostałaś posądzona o plagiat! Chodzi o stolik z szufladkami, który stoi na Twoim tarasie( o wiele ładniej odrestaurowany od tamtego). Wygląda na to, że to właśnie właścicielka w/w bloga skopiowała twój pomysł, ponieważ wykonała go dopiero niedawno a Ty już przecież rok temu. Jak sama zobaczysz ona również śledzi Twoje posty i nie wierzę, że nie natrafiła na ten stolik w Twoim wykonaniu. Nie zgadzam się z takim stawianiem sprawy, dlatego piszę o tym do Ciebie.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dalszych sukcesów,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo Karolinko za info.
      Własnie byłam u owej Capsellaelli i pozostawiłam dla niej informację, uważam ,że to bardzo nieladnie z jej strony ,ale cóż ludzie są różni.
      Wazne jest ,że takich dziewczyn jak ona jest mniej a więcej życzliwych :)
      Pozdrawiam Karolinko i bardzo dziękuję za miłe słowa :):)

      Usuń
    2. a dla zainteresowanych zobaczeniem owego nieszczęsnego stolika odsyłam ;http://capsellaelli.blogspot.com/2014/07/dziwny-zbieg-okolicznosci.html

      Usuń
    3. Chyba trzeba takie rzeczy jednak wytykać. I dobrze, że zamieściłaś też linka. Myślę, że z Panią tam nie ma co się wdawać w dyskusje. Niektórzy nie wiedzą co to uczciwość, życzliwość i słowo przepraszam...
      A za milszych spraw, to pięęęęęękny ogród :)

      Usuń
  25. Ale piękne kwiaty, prawie jak u mnie w ogrodzie (tylko u mnie teraz jest mniej kolorowo, dominuje raczej zieleń)! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. U Ciebie wszędzie jest pięknie, w środku i w ogródku :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie u Ciebie i piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjny blog. Cieszę się, że tu trafiłam:) Dla mnie też chwila w otoczeniu przyrody to wielki relaks i sama przyjemność. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  29. Obejrzałam cały blog , jestem zachwycona , cudownie jest u Ciebie , meble , dekoracje och jest przepięknie .Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja to bym się cieszyła,gdybym kogoś zainspirowała:))...ale tam szkoda czasu-miałam przecież napisać,że chyba w ogóle ci nie pogratulowałam sesji wMM:))))-i dopiero tam zobaczyłam jaka ty piękna babka jesteś:)))-no i nie mogę się napatrzeć na te dzisiejsze zdjęcia mebelków:)))

    OdpowiedzUsuń
  31. ten Twój biały kredens będzie mi sie snił po nocach to jest pewne !!!!!!!jest cudny!!!!a ogrod bajkowy;-)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Kasiu, elegancko, pieknie i jednak bardzo domowo. Wszystko udalo Ci sie polaczyc w calosc:))

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie poczęstuję się twoją energią ;D
    A tymczasem nacieszę oczy pięknym wnętrzem i ogrodem, po prostu latem :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Czuję się u Ciebie jak w innym wymiarze;)

    OdpowiedzUsuń
  35. They help protect us, they fortify us, and they benefit us.
    The volume of raw spinach (like all other fresh garden greens) is deceiving.
    Green superfoods, for example, are often some of the best when it comes to your health.


    Here is my blog ... Chris Ashenden to learn more

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna szafa i fantastycznie odnowiona, gratuluję zakupu :-) Przejrzałam Twojego bloga i jestem pod wrażeniem, piękne wnętrza, piękne meble i piękne dodatki, zostaję tutaj na dłużej. A blog z mebelkami dla lalek faktycznie godny polecenia, dziękuję i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne wnętrza i kolory, kwiaty wieńczą dzieło ;-)

    OdpowiedzUsuń