7 marca 2017

wiosenne wianki

Witajcie moje drogie !

Dzisiaj u mnie wiosennie :) 
Tak mnie przytłoczyła pogoda za oknem, że postanowiłam dodać troszeczkę wiosny w postaci wiosennych wianków.
 Całkiem niedawno odkryłam klej na gorąco i jestem nim zachwycona !! dlatego też z taką łatwością przyszło mi zrobienie aż czterech całkiem dużych wianeczków. :)








Wianki robiłam na dwóch podkładach, słomianych i z witek z winobluszczu. Ten drugi  dla mnie jest zdecydowanie lepszy i mam go pod dostatkiem, bo rośnie u mnie w ogródku. :)

Pewnie niektóre z Was wiedzą, że Moje Mieszkanie jak co roku organizuje konkurs na KOBIETĘ Z PASJĄ 2016. Bierze w niej udział 19 dziewczyn, wśród nich znalazłam się i ja. :)   W kwietniu jadę do Warszawy i poznam pozostałe 18 dziewczyn, bardzo się ciesze na ten wyjazd, choć z początku miałam  strasznego pietra, ale po rozmowie z rodzinką, Dorotką Cichecką która też bierze udział, przeszło!
 Jeśli chciałybyście zagłosować podaję link
 http://www.urzadzamy.pl/konkurs/konkurs-wybierz-kobiete-z-pasja-2016,9/
Będzie mi bardzo miło jeśli oddacie głos na mnie, ale wcale się nie pogniewam,  jeśli wybierzecie kogoś innego. :) Wiem, że warto lajkować, bo nagrody są również dla głosujących.

Dziewczyny odkąd założyłam FB bywam tam  częściej niż na blogu, jest mi zdecydowanie łatwiej wszystko ogarnąć. :) Jeżeli kogoś nie zaprosiłam, to nie dlatego,że nie chcę, tylko dlatego, że nie skojarzyłam po nazwiskach,twarzach,imionach.
Pozdrawiam serdecznie i do następnego :):) 

39 komentarzy:

  1. Wianki są bardzo ładne:))Pozdrawiam i powodzenia życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie i wiosennie u Ciebie:-) Wianki, to jedna z wielu moich słabości. Sama dzisiaj o nich myślałam , a tutaj taki piękny wpis:-)
    Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki,
    Hania

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne... jeden piękniejszy od drugiego. Nie wiedziałabym, który wybrać, bo zachwycają wszystkie. Pozdrawiam serdecznie Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Alicjo, również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Śliczne wianuszki przygotowalas. Bardzo wiosenne, radosne. Piękne kwiaty, które je stroja. Skąd pochodzą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uffff z wielkim opóźnieniem ,ale jestem :)Mamy z mężem firmę o nazwie ,,Graciarnia'' tam też zaopatruję się w Kwiaty, które często pochodzą z drugiej ręki :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Gratuluję serdecznie:-))) Już zagłosowałam:-))) To spotkanie to fantastyczna sprawa i nie ma się czego bać:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wianki boskie i takie wiosenne:) Moje gratulacje i trzymam kciuki!!!Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nominacji. Klej na pistolet to największy przyjaciel twórczych kobiet, a własne podklady do wianków to sprawdzony sposób. Wianki są śliczne i trudno uwierzyć, że to Twoj pierwszy raz.
    Pozdrawiam wiosenne.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ty wyczarowujesz te wszystkie swoje cudowności? Wianki, jak marzenie!
    Głos oddany! :) trzymam kciuki za wygraną!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wianki są po prostu niesamowite, ogromnie mi się podobają! :)
    Idę zagłosować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu, Twoje wianki są bardzo radosne i optymistyczne, budzące nadzieje, wszystkiego uroczego w Dniu Kobiet dla Kobiety z pasją :)) Bea

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne wianki , głos oddany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne i delikatne, bardzo wiosenne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne wianki! Gratulujemy i trzymamy kciuki za wygraną:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobry pomysł na przywołanie wiosny:) Śliczne
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Wianki wprost przecudne. Już drugi raz tu zaglądam, nie mogłam przjeść obojętnie obok tych cudeniek i zostawić je bez komentarza

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne wianki! Biało-różowym jestem zachwycona:) Powodzenia w konkursie!!!!!!
    Idę szukać Ciebie na FB

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę Ci skubnąć taką ślicznotę bo dopiero co zdjęłam wianek Bożonarodzeniowy ( jakoś nie mogłam się z nim rozstać ) i teraz na drzwiach golizna ....

    OdpowiedzUsuń
  18. Wianki są prześliczne. Witamy Pani Wiosno.
    Trzymam mocno kciuki !!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O rany, Kasiu, pochorowałam się z wrażenia. Wianki są przecudne, a już te w różowym istne cudeńka... To jak ja teraz wyglądam? Klej leży, winobluszcz w ogródku... to brak tylko talentu :) :) :) I ja się bardzo cieszę na nasze spotkanie :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne wianki "uplotłaś". :) Życzę Ci Kasiu powodzenia w konkursie.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    ⚶  Palmette  ⚶

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne wianki. Będą piękną ozdobą domu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne wianki Ci wyszły Kasiu! Gdzie kupujesz takie piękne kwiaty? Ja mimo wielu poszukiwań nie trafiłam na takie, co by mi w oko wpadły.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, kwiatki z drugiej ręki, totalny misz- masz :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  23. Wianki cudowne, nie napiszę więc nic nowego... ale sam blog ma wspaniały klimat, będę zaglądać systematycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Muy bellas las flores que elegiste para estas preciosas coronas, de un gusto exquisito, y con las fotografías tan bonitas que haces siempre se lucen muchísimo!
    Imagino la ilusión que te hará el viaje a Varsovia, espero que lo disfrutes! Me paso por el enlace que nos dejas para votarte!
    Un beso!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne wianki, sama nie wiem który najfajniejszy... :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wianki przepiękne...jak z żywych kwiatów....Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem oczarowana tymi wiankami - są CUDNE!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wianki urocze. Z pewnością ożywią każde wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne wianki.Kwiaty są prześliczne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne wianki, delikatne, urocze.

    OdpowiedzUsuń
  31. piękne wioesenne wianki.
    powodzenia
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne wianki!!! Przepięknie się prezentują!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne te wianki. Chciałabym mieć je wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dawno do Ciebie nie zaglądałam, ale już jestem i mam nadzieję, że pozostanę na dłużej. Wianki przepiękne. Pozdrawiam cieplutko i miłej majóweczki życzę:)

    OdpowiedzUsuń