28 września 2014

Sekretarzyk wreszcie skończony !!!!

Witam serdecznie !!!
Dziękuję ,że mnie odwiedzacie,piszecie,to motywuje :)

Gdyby nie Wasze komentarze ,sekretarzyk nadal stałby w garażu i nie ujrzał światła dziennego przez kolejnych kilka miesięcy.



W poprzednim poście pisałam o wyprowadzce córci, zwolnił się więc  pokój do którego szybciutko przeniósł się mój synuś,pozostawiając do mojej dyspozycji swoje królestwo.





Pomalutku staram się go jakoś zagospodarować,na dzień dzisiejszy stoi tam  sekretarzyk ,regał , krzesło pożyczone z łazienki i kilka kartonów z moimi  skarbami.


zamiast szyb wstawiłam siatkę hodowlaną


W pokoiku w przyszłości będzie jeszcze szafa,bielizniarka i oczywiście łóżko,wszystko wyszukane i przemalowane (tak jak sekretarzyk,krzesło,ramy , regał...) moimi łapkami :)





Znając mnie układ zmieni się jeszcze wiele razy,a na wersję ostateczną będę musiała jeszcze troszkę poczekać ,póki nie staną w pokoju pozostałe mebelki ( mam nadzieję ,że szybko dostanę takie jakie mi się marzą )




Ufff, pewnie zamęczyłam was tyloma zdjęciami !!!


Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie.

                                                                        Kaśka


                                                         








62 komentarze:

  1. O kurczę, prawie padłam z zachwytu, bo sekretarzyk jest fantastyczny! Marzę o podobnym do biblioteczki, ale na razie nie znalazłam jeszcze "tego jedynego" :) Zdjęciami absolutnie nie zamęczasz - uwielbiam je oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny pokoik się zapowiada, a taki sekretarzyk marzy mi się w biblioteczce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny sekretarzyk :) przepieknie urządzone mieszkanko ...mogłabym u Ciebie zamieszkać gdzieś w małym kąciku :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrzę, wzdycham, znów patrzę, znów wzdycham...Bajecznie się zapowiada. Ja tam bym mogła tych zdjęć ze 100 jeszcze zobaczyć.:)Ten sekretarzyk boski, i ramy...i cała reszta. :)
    Cała chora jestem na tą siatkę hodowlaną...I klosze mi się marzą i inne. Możesz mi zdradzić, skąd ją wzięłaś? Nawet nie wiem, gdzie szukać.
    Wracam jeszcze powzdychać...:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można dostać np.w castoramie na dziale ogrodniczym:))

      Usuń
    2. ....w obi,myślę ,że w kazdym markecie budowlanym.:)

      Buziaki dziewczyny :*

      Usuń
    3. ja kupiłam w praktikerze bo tylko taki jest u nas:)))

      Usuń
    4. Dzięki, kochane za namiary.:)

      Usuń

  5. Cudnie u ciebie i cudny sekretarzyk,,
    Szkoda żę nie mam miejsca na sekretarzyk , a widziałam ostatnio taki do przemalowania ,,szukam szafki -stolika nocnego z ludwikowskimi nogami , nie chce takiego z Ikeii , może mi sie trafi ,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafi się Wiolu,trafi ,trochę cierpliwości ,a potem radość jest wielka !

      Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  6. CUDO!!! Masz talent do wyczarowywania pieknych przedmiotow:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj ten kolor! Sekretarzyk w tym odcieniu skradł moje serce :) Bardzo ciekawy pomysł z tą siatką, nigdy nie pomyślałabym, że może to tak ładnie wyglądać :)
    Widać, że starasz się aby wszystko było w Twoim stylu, w Twoim guście, w tym mieszkanku nie ma żadnej przypadkowej rzeczy. I o to chodzi by w swoich wnętrzach czuć się najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Pierwszy raz siatkę hodowlaną zamiast szyb zobaczyłam u Ity w Jagodowym Zagajniku i zakochałam się !

      Usuń
  8. Mebelki rewelacyjne :-). Pracochłonna to była praca abu wyglądał jak teraz ale wyszło super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęć nigdy za wiele. Pięknie "urządziłaś" sekretarzyk. Mój czeka na metamorfozę już rok. Musi dojrzeć ;)
    Zauważyłam u Ciebie prawdziwy skarb - pióro. To pewnie jakaś szczególna zdobycz?
    Pozdrowionka przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też musiał dojrzeć :):)
      Pióro urzekło mnie zdobieniami ( nie jest stare - stylizowane ) miało być sprzedane .teraz ciesze się ,że tak się nie stało :)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  10. jestem zachwycona...mi wciąż łazi po głowie pomalowanie mebelków na szaro-biało-jaki cudny kształt ma ten sekretarzyk:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna metamorfoza sekretarzyka....Uwielbiam meble w takim stylu i kolorystyce..A zdradzisz czym je malujesz?Pozdrawiam Agata:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To żadna tajemnica :)
      Chyba jestem staroświecka ,bo nadal maluję farbami akrylowymi mat do drewna i metalu.

      Pozdrawiam Agatko.

      Usuń
  12. Piękny sekretarzyk! jestem pod wielkim wrażeniem :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też chciałabym znależć takie cudo w moim garażu.Wspaniale wyglada efekt po Twojej metamorfozie.Mogłabym tam sie wprowadzić od zaraz .Pozdrówka ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń
  14. hoho jakie cudowności :)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. Sekretarzyk ma wspaniałą formę !
    Pięknie pomalowany i ozdobiony !!!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko z osobna rewelacyjne - każda najdrobniejsza rzecz a razem tworzą cudowną całość. Też tak chcę! :D Chociaż w tych moich mini klitkach ciężko będzie :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie wyszedł sekretarzyk.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyszło rewelacyjnie! Uwielbiam każdy drobny szczegół wychodzący spod Twoich rąk:) Ten pokój - Twój pokoik już ma duszę, a co to będzie gdy wszystko w nim dopracujesz?:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj, wyszło przepięknie! Do tego cała oprawa bibelotów i dekoracji. Jest cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kącik jak malowany :) Pięknie wszystko się łączy w całość :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kasiu Kochana .. to jest wspaniałe ! :-) Ciężka praca ,ale jaka efektowna !! Oj zazdroszczę Ci tej smykałki i cierpliwości !
    Zazdroszczę też tak pięknego sekretarzyka .. i w dodatku ta siatka !! Wszytko jest idealne :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny kącik i ten klimat.....bardzo mi przypadł do gustu:)A zdjęć nigdy za duźo. Sekretarzyk jest cudny.Teź mi się marzy:) Pozdrawiam.A

    OdpowiedzUsuń
  23. Bez dwóch zdań bajka:)))) i tak patrzę na Twój i nie wiem czy mojego nie złożę z powrotem do kupy i nie przemaluje:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty Ala !!! Twój jest wyjątkowy i bardzo ładnie mu w brązie.

      Usuń
  24. Nic nie robię tylko wzdycham... Niby tylko dwa mebelki pokazałaś a napatrzeć się nie mogę. Oj żeby trafiły Ci się szybciutko pozostałe mebelki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Powtórzę za wszystkimi, że sekretarzyk wyszedł fantastycznie, te barwy i siatka w witrynce, jest niepowtarzalny. Twój dom to cudowne miejsce:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny on,wiele pracy Cię kosztował ale warto było :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bajka....w ogóle wszystko wyglada cudnie....

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie! Fantastyczna praca i jeszcze to cudne piórko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Trafiłam tu przypadkiem, ale z pewnością będę zaglądać często. Piękne aranżacje i piękne przedmioty, jak choćby długopis z piórem. Czy to własnoręcznie robiony, czy też gdzieś zdobyty?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ,za miłe słowa :) zaglądaj będzie mi bardzo miło :)

      pióro zdobyczne,takich cacuszek to ja niestety robić nie potrafię.

      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  30. Ja tu się cieszę, że udało mi się zrobić podnóżek i stoliczek a tutaj proszę ogromny sekretarzyk:) Jest piękny! Chyba popadnę w kompleksy, że tak mało robię:) Naprawdę jestem pod wrażeniem! Świetna metamorfoza i pasuje do reszty mebelków idealnie! Dziękuję za miłe słowa i cieszę się, że podnóżek przypadł Ci do gustu:) Naprawdę używanie wosku jest mniej czasochłonne a efekt niczego sobie, więc polecam:) Czekam na Twój podnóżek:) Pozdrawiam i ściskam! Ala

    OdpowiedzUsuń
  31. Super. Jak zawsze wszystko ze sobą pięknie współgra. I te kolorki... :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Witaj Kasiu dopiero teraz mi się udało ciebie jak i innych dotrzeć - ciągłe zaniki netu są bardzo denerwujące i z tego tytułu masa zaległości - ale co ja ci tu wypisuję - zaniemówiłam ten sekretarzyk i ta ramka obok jak to pięknie wygląda wszystko - również majstruję ramkę ale do kuchni ale tak piękna na pewno nie będzie jak twoje dzieła - buziaki śle Marii
    biegnę dalej nadrabiać zaległości pappapappa

    OdpowiedzUsuń
  33. Kasiu,
    cudenko:)
    Widze,ze jestesmy na podobny etapie zycia. Moja corka tez sie chce wyprowadzic i ja juz kombinuje, co zrobie w jej pokoju:) Przynajmniej nie jest mi tal smutno:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kasiu,z przyjemnością nadrobiłam zaległosci u Ciebie.Same skarby! Rewelacyjnie zmieniasz stare przedmioty w cudeńka! Sekretarzyk nie zasłużył na garaż,teraz stoi w bardziej godnym miejscu!:)))) Natomiast ramka z kluczem spowodowała,że siedzę i wzdycham:)
    Będę śledzić,co nowego zmalujesz,a każde odwiedziny u Ciebie sprawiają mi wielką radość;)

    OdpowiedzUsuń
  35. wcale nie zameczyłaś zdjęciami , ja proszę o jeszcze;-))) sekretarzyk jest po prostu bajeczny!!!!!!!!!!jak ja lubie w mebelkach taka siatkę hodowlaną czy kurniczą;-)))nie wiem jak to sie poprawnie nazywa. Uwielbiam!!!Artystka jestes i tyle!!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie to wszystko zrobiłaś. Wszystko ładnie się komponuje. Oj Ty to potrafisz zdziałać cuda :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Istne cudo, po prostu oczom nie wierzę, że tak pięknie to zrobiłaś.Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny sekretarzyk , przeszedł cudowną metamorfozę . Pozdrawiam Elżbieta

    OdpowiedzUsuń
  39. Metamorfoza cudowna! Stworzyłaś romantyczny styl taki jak lubię....Pióro wpadło mi w oko....hi,hi nie dosłownie! Jest zachwycające! Czy jest stare czy to tylko takie udaje?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo romantyczna duszyczko :)
      Ręki sobie nie dam uciąć ,ale na 98\ procent udaje stare :)

      Usuń
  40. Kasiula , pięknie wszystko wymyśliłaś i zrobiłaś i jak piszesz główka nadal pracuje, pokoik będzie jak marzenie :) Sekretarzyk idealny taki jak lubię i kolory i wszystkie detale . Cud miód na oczy i serce :)))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepięknie :) Całość wygląda zjawiskowo ...

    OdpowiedzUsuń
  42. Kasiu patrzac na taka perelke czlowiek przenosi sie w czasie;)

    OdpowiedzUsuń
  43. I must thank you for the efforts you've put iin penning
    this blog. I really hope to see the same high-grade content
    by you in the future as well. In truth, your creative writing abilities
    has encouraged me too get my own blog now ;)

    my webpage Ask.fm hack ()

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudnie! Możesz mnie męczyć zdjęciami jeszcze bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Moja bajka....gustownie, romantycznie,lekko...gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jestem tu pierwszy raz! Ale cudnie masz wokół siebie! Przepiękne klimaty! Malujesz meble z takim smakiem, że tylko podziwiać! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  47. Coś niesamowitego!!!! Brak słów...

    OdpowiedzUsuń
  48. cudny ten sekretarzyk :) a aranzacje szczerze podziwiam!! <3

    OdpowiedzUsuń