7 stycznia 2017


Witajcie moje drogie w Nowym Roku  2017:)

 Z tej okazji chcę wszystkim życzyć cudownych 12 miesięcy, zdrowia, spełnienia marzeń i mnóstwo niesamowitych inspiracji :)

Jakiś czas temu udało mi się zdobyć dość ładne krzesełka {sztuk 2, stylizowane } do mojego ,, pokoiku pensjonarki'' 
tak go nazwałam dlatego ,że  wszystko w nim jest nie z tego świata :):) 
Jedno przemalowałam na kolor ecru drugie na szaro i czekała mnie wymiana tapicerki, ale jakoś nie miałam do tego zapału , tym bardziej,  że miałam już z tym do czynienia i wcale mi się nie podobało.
W między czasie urzekło mnie kolejne krzesło, tym razem dużo starsze,  więc przytargałam do domu, nie myśląc kompletnie gdzie go wcisnąć, a
muszę się  przyznać, że z tą przestrzenią to u mnie już dość kiepściutko. Tak czy owak przytachałam kolejny rupieć, który był większy bardziej zniszczony i wymagał zmiany siedziska.
  Nie pozostało nic innego jak wziąć się do roboty.
Jestem z siebie dumna, bo za jednym zamachem zrobiłam dwa krzesła w jednym dniu, to dla mnie wielki wyczyn, tym bardziej, że tapicerowanie to nie jest moje ulubione zajęcie.
 Bardzo dokładną instrukcję tapicerowania znajdziecie u  naszej Ity która wyjaśnia wszystko bardzo dokładnie.

Teraz prośba do Was dziewczyny-
 które krzesło bardziej pasuje do ,, POKOIKU PENSJONARKI'' ?
pomóżcie !
 Sama nie mogę się zdecydować, najchętniej wcisnęłabym dwa, ale wtedy musiałabym fruwać



















Po zrobieniu i obejrzeniu zdjęć stwierdziłam, że pokój jest strasznie zagracony i mimo, że wielu rzeczy się pozbyłam nadal  tak uważam.
Niestety, moja natura nie pozwala mi na pozbycie się  kolejnych ''durnostajek'', może następnym razem :)


Pozdrawiam serdecznie i bardzo dziękuje za odwiedziny :)



                                                                     Kaśka




37 komentarzy:

  1. Ja bym wcisnęła oba,co tam fruwanie-jest bardzo przyjemne!!!A tak poważnie,podoba mi się to drugie.Ma w sobie to coś.Piękne u Ciebie to zagracenie.Gorące uściski,też Kasia.U mnie na termometrze o 8-mej 20 na minusie.Twoje zdjecia rozgrzewają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu
      u nas nie lepiej,
      mrozi okrutnie!!
      Dziękuję i buziaki zasyłam :)

      Usuń
  2. Cudny klimat stworzyłaś w tym pokoju. Do mnie przemawia krzesło pierwsze:-)))
    Mam tak samo jak Ty - nie potrafię się pozbyć niektórych durnostojek:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też uważam, że lepiej pasuje krzesło nr 1, to bez poręczy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, wszystkiego dobrego w Nowym Roku, uroczy jest ten pokoj pensjonarki, stworzylas w nim niepowtazalny nastroj. Ja osobiscie wole pierwsze krzeslo bo mam traszny sentyment to takich oparc z plecionki, pamietam takie fotele bujane byly kiedys, usciski posylam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo klimatyczny pokoik, najbardziej urzekły mnie zdjęcia.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twórczego, obfitującego w genialne pomysły i realizacje tychże roku :)..
    Moim zdaniem krzesło z oparciami bardziej współgra stylistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowane krzesło nr 1 w kolorze szarym pasuje najlepiej. Pokoik z klimatem cudny, ale z uwagi na mały metraż poszalałaś nieco z dekoracjami. Iwona J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam w poście, że pokój jest zagracony.
      Uwierz mi z dnia na dzień coraz więcej rzeczy z niego ubywa i choć ciężko się z nimi rozstać - wiem,że muszę - dla swojego dobra :)
      Dziękuję za komentarz :):)
      Pozdrawiam gorąco

      Usuń
  8. Pokój pasjonatki robi wrażenie, zgromadziłaś w nim mnóstwo pięknych skarbów, bardzo mi się podoba. Ja zostawiłaby drugie krzesło, podoba mi się ze względu na podłokietniki.
    Wysyłam moc uścisków :) Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu pokój- świetny!
    Krzesła oba odnowiłaś cudnie!Wiem co czułaś przy tapicerowaniu. Ja też tak mam, niezbyt to lubię. Jednak tak mnie rozochociłaś, że chyba wreszcie dokończę swoje dzieło. Dawno odnowione. Brakuje tylko tapicerki więc może wreszcie...
    Ja bym wybrała wersję nr.1.Jest bardziej delikatna i myślę, że nawet wizualnie mniej miejsca zajmuje niż to z podłokietnikami.
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego naj w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do obecnego wystroju bardziej pasuje krzesło pierwsze. Ale tak ogólnie bardziej podoba mi się drugie. Jakby uprościć wystrój to by było akurat. Kto to widział, żeby pensjonarka tyle rzeczy miała ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Kasiu!
    Jeśli chodzi o mnie to pokój w ogóle nie jest zagracony no ale to Ci pisze graciarka więc chyba nie mam typowego spostrzegania na takie tematy! ;)Krzesełka ładne i najlepiej jak wybierzesz te wygodniejsze jeśli oczywiście będziesz korzystała z bycia pensjonarką! ;)Fotografie zjadłabym z miłości! ;) I co najważniejsze bądź szczęśliwa Kasieńko i nie martw się zagraceniem bo to nie problem tylko radość z miłości do starych gratów! Uściski przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim skromnym zdaniem bardziej pasuje nr1 ale ja osobiście wybrałabym nr2:)Tak czy owak pokój i tak jest śliczny i tak, bez względu na które się zdecydujesz:).

    Kasiu ten dekor, który masz na stoliku obok tacy z koniem (zdjęcie 8) i na kolejnym tj 12 miedzy lampą a ramką możesz zdradzić gdzie kupiłaś? Bardzo mi się podoba:)
    ściskam cieplutko
    u nas w nocy blisko -24 było
    Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, ja tego dekoru nie kupiłam, to stary drewniany element od czegoś,
      ( mebla chyba nie, bo za duży,chociaż...) Jego miejsce stałe to taras, teraz tylko zimuje w tym pokoju :)
      Uściski również dla Ciebie :):)

      Usuń
  13. KAsiu obydwa krzesła są idealne,ale to z oparciami dodaje jakby majestatu całemu wnętrzu więc wybrałabym to, pozdrawiam Cię serdecznie Noworocznie i jeszcze sie pozachwycam tymi Twoimi skarbami:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu widzę , że trudna decyzja , oba krzesła piękne i stylowe i chyba to kwestia gustu, mi bardziej podoba się nr. 2 z podłokietnikmi :))
    Pozdrawiam serdecznie i Trzymaj się ciepło ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny ten pokój, myślę że drugie krzesło fajnie tu wygląda, choć i pierwszemu niczego nie brakuje :) ale tych Twoich "durnostojek" zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje wnętrza są przepiękne. I zawsze czuję się jakbym przeniosła się do krainy marzeń i historycznej fascynacji. Krzesełko z ażurowym oparciem wydaje mi się wygodniejsze, tak na oko :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj do tych durnostajek to mamy słabość i też staram się je ograniczać. Jakbyś przypadkiem chciała sie pozbyć tego cudnego sekretarzyka chętnie się nim zaopiekuję (marzy mi się sekretarzyk :) ). Krzesło numer dwa bardziej mi się podoba w tym otoczeniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten pokój ma w sobie coś niesamowitego. To tak jakbym cofnęła się w czasie o jakieś 150 lat :)
    Ja zdecydowanie wybrałabym krzesło, które znajduje się na pierwszym zdjęciu. Według mnie do całości pasuje idealnie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowity pokój, udało Ci się stworzyć taką spójną całość i taki klimat, że klękajcie narody :) Ciężko się zdecydować na krzesło, bo oba mają swój urok, ale chyba jednak pierwsze.
    pozdrawiam bardzo ciepło, bo u nas mrozy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podzielam zdanie poprzedniczek - także moim zdaniem krzesło z pierwszego zdjęcia bardziej pasuje do tego pięknego wnętrza.
    Wszystkiego dobrego w nowym roku Kasiu. Niech kolejne dni obfitują w dobre wydarzenia i dobrych ludzi. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie w pokoju pensjonarki powinno znaleźć się krzesło nr 1.
    Ale z doświadczenia wiem, że serce zawsze podpowiada nam rozwiązanie, nawet jeśli wydajemy się być niezdecydowani ;) Ty na pewno też będziesz wiedziała, które krzesełko zostawić. A nawet jeśli będziesz musiała posiłkować się losowaniem, to i tak będzie dobrze, bo oba meble robią obłędne wrażenie!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
    Podziwiam za tapicerowanie, ja się nie mogę za to zabrać, niestety :-(
    Pierwsze kolorem a drugie stylem - chyba nie pomogłam :-)
    Uroczy pokoik, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny pokój! Fakt, jest tego wszystkiego dużo, ale jakże pięknie wyeksponowane! Zostaw tak jak jest i dopóki dajesz radę to ogarnąć, to nie pozbywaj się niczego...
    Obydwa krzesła ładne, Ja na Twoim miejscu wybrałabym te wygodniejsze.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. pokój cudny , zostwiłabym krzesło nr 2

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne krzesła i trudno wybrać ale ja stawiam na 1 :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim zdaniem do wystroju tego pokoju zdecydowanie bardziej pasuje krzesło nr 1, bo dzięki niemu pokój nabiera lekkości. Krzesło nr 2 - samo w sobie piękne - jednak trochę ciężko tu wygląda, jakby zajmowało za dużo miejsca (a przynajmniej tak wygląda to na zdjęciach). Piękny pokoik!

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny, romantyczny pokoik!!! Piękne zdjęcia!!! Zdecydowanie krzesło nr1.
    Serdecznie pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Drugie bardzo ciekawe. Ale pierwsze tez fajne. Teź tak mam z nadmiarem rzeczy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Kasiu nadrabiam,wieniec bardzo mi się podoba,bardzo,choineczki również ,krzesła oba ale ja wybieram nr 2 ( po głowie chodzą mi 4szt ale tez mam mało miejsca) no i pozdrawiam Cię Noworocznie z nad Śniardw!

    OdpowiedzUsuń
  30. Mówisz, że zagracony? Mnie to wcale nie przeszkadza :)
    Pierwsze krzesełko pasuje odealnie!
    Najpiękniejszego w nowym roku!!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny pokoik,na tym łóżku mogłabym wypoczywać,czytać i marzyć.
    Pierwsze krzesło pasuje lekkością do pokoju, ale jezeli masz zamiar dużo przy sekretarzyku pracować to drugie ,bo ma oparcia na łokcie.
    pozdrawiam i życze pieknych dni w NR 2017

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudownie urządzony pokoik.Oba krzesła są śliczne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Witaj Kasiu :) Tak faktycznie poważna sprawa z tym wyborem krzesła..bo oba są świetne i oba pasują...ale to drugie z podłokietnikami jest jakby praktyczniejsze...bo można wygodnie rączki oprzeć....no i jest jakby optycznie lżejsze.....Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piekny ten pokoik,ma swój klimat...zresztą jak wszystko w Twoim domu.Moje zdanie krzesełko nr 2 chociaż 1 tez jest cudne.Pozdrawiam Kasiu

    OdpowiedzUsuń