14 czerwca 2016

Tarasowe zmiany

Witajcie moje drogie !

Czas płynie jak szalony, nawet bym nie pomyślała, że to już trzy miesiące jak mnie tutaj nie było.!
Ciekawa jestem czy jeszcze mnie pamiętacie.
Wcale  nie byłabym zdziwiona gdybyście zapomniały,
moja wina i tylko moja wina.!

W zeszłym roku nie mogłam cieszyć się ani ogrodem,
ani tarasem, bo od około maja do końca sierpnia trwały tam prace, które oczywiście wbrew obietnicom mocno się przeciągnęły.
Zmienialiśmy kostkę brukową na kamień naturalny i robiliśmy zadaszenie tarasu.
Mimo zapewnieniom, że moje rośliny pozostaną w stanie nienaruszonym, wiele nie przetrwało i wszystko musiałam  zaczynać od początku.
Teraz korzystam z każdej wolnej chwilki by cieszyć się moimi roślinkami, tymi nowymi i tymi starymi.
Starszym rekompensuje traumę jaką przeżyły
regularnie je podlewając i dokarmiając 
a one wdzięcznie się za to odpłacają.


 Tak jak ta róża pnąca ,która pierwszy raz obficie  i pięknie zakwitła



Mimo nieustannego braku czasu ,udało mi się odnowić stół, który w naszej rodzinie jest od samego początku i zmienia tylko miejsca w których stoi. Pierwotnie stał w kuchni i to przy nim uczyły posługiwać się nożem i widelcem moje dzisiaj już dorosłe dzieci :)
Nie jedno widział i jeszcze nie jedno zobaczy :)  nałożyłam tyle warstw bejcy, że kolejne lata świetności przed nim z czego bardzo się cieszę :)













Życzę wszystkim wytrwałym dużo słoneczka ,
radości w serduchach i moc inspirujących pomysłów :)
Do zobaczenia , mam nadzieję rychłego ....

                                                                               Kaśka


58 komentarzy:

  1. Ale pięknie u Ciebie i wytwornie. Warto było przemęczyć wszelkie remonty, żeby uzyskać taki efekt.

    OdpowiedzUsuń
  2. tak pięknie, że mowę mi odebrało.... Zachwycająco...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny taras, rośliny , zasłony i inne dodatki tworzą magiczna przestrzeń.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, zwiewnie, romantycznie... Tylko odpoczywać w takim miejscu... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zabraklo mi slow.Jestem w ciezkim szoku i nie wiem co napisac.Bajka!Po prostu bajka!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cudownie:-) Marzy mi się zadaszenie tarasu, ale pewnie za kilka lat się tego doczekam:-( Czy możesz zdradzić z czego zrobiliście dach? Widzę na zdjęciach, że jest dość jasno na tarasie, a najbardziej boję się zaciemnienia salonu po zadaszeniu tarasu.
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Pewnie ,że nie tajemnica :) To pleksi, dostępne są już w różnych kolorach i fakturach. Na tarasie mam lekko przydymioną ,a na schodach z przodu domu do złudzenia przypomina szkło, teraz to tylko kwestia wyboru :)
      Pozdrawiam .

      Usuń
  7. Rano sprawdzałam co u ciebie -trwała cisza.Teraz prosze niespodzianka.Jest pieknie,lekko -no mega.pozdrówka i big buziol-aga

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam cały czas o Koko, to TY pisałaś do mnie pierwsze komentarze,jak się zakłada bloga to pierwsze kom.są najbardziej pamiętliwe.Pozdrawiam Cię Kasiu.

    OdpowiedzUsuń
  9. oj pięknie u Ciebie :) wpadaj tutaj częściej :)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie, klimacik jak zawsze. My tez w tym roku będziemy zadaszać taras , cieszę się bardzo, pozdrawiam, no i pamiętamy Kochana, pamiętamy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taras jak marzenie:) Zawsze jak oglądam skrawek Twojego domku, to dosłownie rozpływam się:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Salon letni magicznie nastrojowy, super. Gratulacje, świetnie to urządziłaś, z klasą.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie tak dawno wspomniałam na Ciebie,że już dlugo Cię nie było, a kilka dni temu przeglądałam MM i Ciebie w nim, a tu prosze dzisiaj post...ciesze sie. Taras wyszykowałas piękny, efektowny i w Twoim stylu...u mnie równiez prace ale w altanie...sama chciałabym zmienic kostke brukowa bo nie moge na nią patrzec....zazdraszczę Ci....pozdrówka Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pamiętam wszystkie dobre Duszyczki nawet te sprzed lat, które przestały blogować i zniknęły bezpowrotnie więc nie ma opcji abym i Ciebie kiedykolwiek zapomniała! Jak ktoś mi wejdzie w pamięć to na wieki! ;) Śliczną Kasieńko stworzyłaś nadworną przestrzeń! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest przepiękny. Na pewno wzbudza zachwyt wśród sąsiadów, bo bardzo się wyróżnia. No i jest w 100% w Twoim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  16. :))) bosko. Stół ma dokładnie taki kolor jaki ja bym chciała......
    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale pięknie, klimatycznie, elegancko, jasno, zwiewnie... no nie mogę nasycić oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie, bardzo klimatycznie i w moich ulubionych kolorach! Fajnie, że już jesteś :)
    Pozdrawiam cieplutko-D.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie!!!Piękne, delikatne kolory!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja to podejrzewam, że nawet Twoja piwnica zachwyca ;)
    Piękny taras, PIĘKNY!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. No Kasiu, zaszalałaś! Taras jak w bajce! I przyznaję, że potwornie zazdroszczę, bo mój czeka już kilka lat na swój czas. I musi poczekać w związku z ciągłymi pracami na podwórku. Ale kiedy patrzę na te Twoje cuda, to nawet Twoja skandaliczna nieobecność tutaj jest usprawiedliwiona :) :) :)
    Pozdrawiam serdecznie i przysiadam się na kawę :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niezwykle subtelnie wygląda balkon ukwiecony na biało. Być może w przyszłym roku podchwycę inspirację.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasieńko oczywiście , że pięknie w Twoim stylu , kostka brukowa ..i ta cegła robi wrażenie ...klimatycznie , pozdr , buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepięknie urządziłaś taras :) Ja , w tym roku , z tych samych powodów co Ty ,nie mogę cieszyć się tarasem:( Pozdrawiam :) Pojawiaj się częsciej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki piękny salon masz na dworze:) warto było przejść remonty by osiągnąc taki efekt:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Myślę, że nikt nie zapomniał ;-) choć ostatnio w blogowym świecie mniejszy ruch, większość osób chyba aktywna na Facebook :-(
    Zakątek wypoczynkowo-tarasowy przecudny, romantyczne miejsce zapewni wspaniałe chwile.
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  27. Pałacowo, pięknie,stylowo i przytulnie - tylko pozazdrościć :-)
    Pozdrowionka słoneczne

    OdpowiedzUsuń
  28. Taras jest piękny, nie dziwię się, że tak chętnie na nim przebywasz, to prawdziwe królestwo tarasowe :)
    a z czego robiliście zadaszenie tarasu?

    buźka, papa

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciebie nie można zapomnieć, a dla takiego widoku warto czekać nawet długo. Zawsze, kiedy Cię odwiedzam, odpoczywam. Jest tak pięknie, że dech zapiera. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana witaj w klubie. Mnie również dawno nie było. Twój taras jest przepięknie urządzony. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  31. A co Ty wymyślasz, że niby nie pamiętamy? Wiadomo, że jest sezon ogrodowy, to nie ma czasu na wirtualny świat :)
    Ślicznie na Twoim tarasie! Marzy mi się podobny, ale niestety zadaszenie nie wchodzi u nas w grę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Lekko, zwiewnie, romantycznie:) Slicznie Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Brak słów jak opisać tak cudowny taras.Śliczne miejsce do relaksu.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Brak słów jak opisać tak cudowny taras.Śliczne miejsce do relaksu.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kasieńko, taras jak z bajki lub czasopisma wnętrzarskiego. Jestem zachwycona. Buziaki, Ania :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. u ciebie jak zawsze cudnie,lekko i romantycznie:))))))

    OdpowiedzUsuń
  37. Prześliczne urokliwe zdjęcia. A odnowiony stół wygląda rewelacyjnie. Gratuluję !!!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudnie cudnie cudnie po prostu kocham taki klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudnie cudnie cudnie po prostu kocham taki klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepięknie! Każdy marzy o takim swoim małym królestwie :)


    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepięknie Kasiu. Życzę Ci samych pogodnych wieczorów, abyś mogła je spędzać w tym magicznym miejscu
    Pozdrawiam. viola

    OdpowiedzUsuń
  42. dużo bym dała, by mieć balkon lub taras, a jeszcze więcej, by wyglądał jak twój!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękne miejsce, chyba będę tu częściej zaglądać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale klimatyczne wnętrza...jestem pod wrażeniem :-) jaki jest kolor bejcy na blacie stołu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      blat to dłuższa historia. Był pomalowany bejcą białą ,potem brązową, efekt mnie nie zadowolił . Znów wyszlifowany do zera i w końcu pomalowany akrylową(wymieszana biała,czarna ,brązowa i żółta rozcieńczona dużą ilością wody) na koniec zabezpieczony bezbarwnym woskiem :)

      Usuń
  45. Piękny, klimatyczny taras!Nic tylko sobie siedzieć i wypoczywać:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudownie ........ rozmarzyłam się :) Wszystko dopracowane a firany bajeczne. Ciekawi mnie jak sprawdzają się w czasie deszczu. poczynaniadomowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ciepłe słowa :)
      Padało już kilkakrotnie i nie ma z nimi żadnego problemu,a nawet korzyść, zatrzymują deszcz gdy zacina a po deszczu szybko schną na wietrze.

      Usuń
  47. Bardzo ładny taras - nie jedna z nas marzy o takim :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Es imposible olvidarse de ti! Venir a visitarte es un placer, pasear por cada fotografía e ir descubriendo los románticos rincones que siempre nos muestras! Me ha encantado este espacio tan bello que has creado, cuánto luminosidad tiene, y qué bien lo has aprovechado! Los detalles con que lo decoraste son preciosos, realizaste un gran trabajo con la mesa!
    Un beso!

    OdpowiedzUsuń
  49. Kasiu czy mogłabyś mi podpowiedzieć czym czyścisz,ornamenty,rzeżbienia,kupiłam komodę dębową to miałam to szczęście że mogłam zamówić za opłatą wyczyszczenie,teraz kupiłam orzechową witrynkę i zdzieram ręcznie i szlifierką ale zdobień nie chciałabym zepsuć,pół soboty zajął mi jeden dekor a gdzie końca i jeszcze rogi.Jak to mają być kawałeczki papieru to się pochlastam.Podpowiedz coś plisss

    OdpowiedzUsuń
  50. Hi !! I love your blog and you house .. you have a new follower
    angelica

    OdpowiedzUsuń
  51. Niesamowity ten taras, robi ogromne wrażenie. Z tego co widzę, to jeszcze dużo pracy nad moim domem :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluję wygranej w MM, taras robi ogromne wrażenie.
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń