15 września 2013

CANDY



Witajcie moje drogie!

Starzeje się!!! W krzyżu łupie, wzrok już nie ten i pamięć zawodzi; dobrze ,że ze słuchem wszystko dobrze- choć może tak tylko mi się wydaje? Dowodem postępującej niedołężności jest wszelaka porcelana w kwiatuszki. Jako młoda i piękna hi hi nawet bym nie pomyślała by mieć takie coś w domu, a teraz?!!!: starość jak nic! By było śmieszniej na tym nie koniec: są mydełka ,świecidełka ,stare klucze, sowy, o młynkach nie wspomnę, ale przecież od przybytku głowa nie boli. Rodzinka patrzy na mnie z politowaniem i myśli , jak nic kobita sfiksowała na stare lata.
Żeby nie było ,że stara i do tego sknera malutką rozdawajkę przygotowałam na którą serdecznie zapraszam.Warunki  zabawy  takie  jak  zwykle ,czyli  komentarz  pod  postem, anonimowi  -adres  mailowy,  oraz podlinkowane  zdjęcie  u  siebie  na  blogu.Losowanie odbędzie się 16 pażdziernika,a do wzięcia:
metalowa tablica retro
retro kalendarz
reklama retro
drewniany pojemnik na sztućce,można pomalowac i ozdobic według uznania
4pastelowe talerzyki















Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i życzę udanego tygodnia !


69 komentarzy:

  1. Ale cudne rzeczy do przygarniecia;) Kocham retro, wiec z wielka ochote ustawie sie w kolejce;) Przesylam moc pozdrowien. PS. Co do zbieractwa.. to, ja choruje na to samo.. Mysle, ze wiek nie gra tutaj zadnej roli.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się ustawiłam po takie wspaniałości. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. aż się człowiek zastanawia co tu napisać na takie cuda! a na zbieranie tylko jedna rada - zbierać dalej przecież jakieś hobby musi być!! :) pozdrawiam i ustawiam się w kolejce chociaż nie posiadam bloga

    Ania
    ospan@go2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. na rozdawajkę się zapisuję z największa przyjemnością, chociaż już czuję na plecach oddech konkurencji, a kolejka z pewnością będzie niewiarygodnie długa!!! przygotowałaś mnóstwo cudnych rzeczy!

    co do starości, to to raczej zbieracctwo czyli nałóg blogerek, więc w ogóle się nie martw hihihihi, Twoje porcelanowe zbiory piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uj jak ja lubię takie skorupy:) Czyli co, zestarzałam się już? :) Pięna kolekcja.
    I cukierasy świetne! Staję w kolejce i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję,że zainteresowanie starociami i kwiatkową porcelaną to raczej objaw zwiększonej wrażliwości na piekno a nie starości-tak to sobie tłumaczę i tej wersji sie trzymam:)Staję w kolejce o te skarby!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zbieractwo to nie oznaka starzenia się,a nadmiernie rozbudzowanej wyobrażni,która pozwala pozornie marnie wyglądające "przydasie"ujrzeć w nowym wcieleniu.To dar:))Nigdy nie brałam udziału w żadnym candy,w sumie raczej po cichu ,z boku wszystko obserwuję,ale tym razem wychodzę i ustawiam się w kolejce.Pięknie u Ciebie i te retro reklamy...baaardzo lubie takie klimaty!Trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo chetnie sprobuje powalczyc o te wspanialosci!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tam kochana!!! Starość nie radość, a śmierć nie pociecha... hihi! I jak do tego mawiała jeszcze kiedyś moja teściowa - "Najważniejsze to w ciasnych butach nie chodzić!"
    Widzisz, My kobiety "w pewnym wieku" przysiadamy nieco na tych swoi tyłeczkach i przychodzą nam takie właśnie dziwactwa samoistne (bo Ja tak to nazywam).
    To jest zaprogramowane kochana przez naturę!
    ...także przybij piąteczkę i witaj w klubie dziwaczek, bo mnie też dopadło! ;)))
    Banerek zaraz wstawiam u siebie i staję grzecznie w kolejeczkę!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tam porcelana, mydełka są dopiero super :) Się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z serdecznymi pozdrowieniami, staję do walki o te cuda!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka piękna porcelana i sówki i mydełka... oj ale skarbów masz :))
    a skarby tez rozdajesz wiec jak nie ustawić się tu w kolejce :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodobało mi się proponowane retro , zapragnęłam je mieć , zapisuje się z wielka przyjemnością ,,

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię retro klimacik,a Twoje cukierasy pomagają go uzyskać;)
    Staję więc w kolejce!
    Ale cudniaste sowy,nigdy takich nie widziałam.Babcina (ha ha)porcelana również zachwycająca.:)Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie cuda wedle gustu to każdego bez względu na wiek zachwycają :) Piękne kolekcje mydełek, porcelany i te sówki! Z wielką chęcią zapisuję się na candy! Banerek na blogu: http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli jest tak bardzo retro w Twojej loteryjce, to nie może mnie tu zabraknąć. Także dlatego, że czasem również w krzyżu mnie łupie, choć bardziej w lewym kolanie:-) Zwłaszcza gdy idzie na deszcz. Lumbago znaczy się:-)
    Z przyjemnością ogonkuję i będę czekać cierpliwie na losowanie.
    A jeśli znajdziesz wolną chwilę i ochotę, zapraszam do mojej Optymistycznej Loteryjki. Gdyby spodobała Ci się, będzie mi miło gościć Cię w mini ogonku. A może marzy Ci się prezent od świętego Mikołaja? Wymianka Pod Patronatem Świętego Mikołaja będzie jak znalazł:-) Zapraszam ciepło.
    Pozdrawiam serdecznie i idę się porozglądać po Twoich skrawkach tego i owego:-)
    strzepki-okruchy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super cukierasy w sam raz do mojej retro-londyńskiej kuchni :P Niestety nie mam szczęście ale może akurat :)
    pozdrawiam cieplutko,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  18. Jej te sowy sa wspaniałe, absolutnie mnie nie dziwi Twoja mania zbieractwa;))
    Po cukiereczki ustawie sie chętnie;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. W takim razie ja już urodziłam się stara, bo zbieractwo było ze mną od zawsze, a porcelanowe elementy, figurki, starocie uwielbiałam już jako nastolatka.
    Chciałabym wziąć udział w takiej zabawie, ale nie umiem umieszczać linków na blogu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że zbieractwo Cię dopadło :) Ale myślisz, że to efekt starości? Nieee... Śliczne mydełka!
    Oczywiście staję w kolejce do candy! Co prawda moja kuchnia z realizacją musi poczekać, ale wszystkie te cuda pięknie się w nią wpasują :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja droga staruszko :)
    Wszystkie jesteśmy juz stare,zbieramy i ciagle czegos nam brakuje...
    Szczotki do włosów powyżej zobaczyłam i oszalalam.
    Sowy,mydełka,porcelana itd.
    bearoza@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. aa to ma być mała rozdawajka? mama mia! toż to cudowności kochana! uwielbiam retro klimaty i pędem się piszę do konkursu :))) perełki istne przygotowałaś!!! 16.10 to dla mnie szczególna data....
    moc uścisków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. banerek jest już u mnie. ;))
      pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  23. Faktycznie tyle tego ze szok:)No jednym slowem nie ma jak sie nie zapisac trzeba po prostu.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. W temacie gromadzenia jestem w tych samych miejscach. Na starość "sroczka" mi się włączyła...
    Przyłączę się do kolejki: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku, jejku, prawdziwe cudeńka u Ciebie :)
    Natychmiast ustawiam się w kolejce... Może tym razem szczęście mi dopisze...

    Pozdrawiam bardzo serdecznie :)
    Marille
    (z http://marilles-crochet.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczne candy!! Do mojej retro kuchni te metalowe tablice pasowały by idealnie :-). Ustawiam się w kolejce.

    Sciskam ciepło!
    Monika / Viva
    http://made-by-viva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowne...zapisuję się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. ale masz cudeniek, same piękności :) zapisuję się licząc, że mi się poszczęści :)
    zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. A nie wydaje Ci się, że to nie starość tylko poszukiwanie. Ja mam 36 lat, jestem inna od moich rówieśników. Męczy mnie Ikea, plastik, wszystko takie same. Szukam przedmiotów starych, nawet lekko sfatygowanych, ale takich że jak na nie patrzysz to masz wyobrażenie domu, ciepłego, przyjazdnego, z którego nie chcę się wyjść. Twój dom już taki jest, ja wciąż małymi kroczkami do tego dąże. I porcelanę w kwiatki też mam i nie tylko porcelanę. Pozdrawiam. Ila z Mazowsza.

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj mam dzieci w podobnym wieku i też lekko "fiksuje"kiedyś tylko nowoczesne wnętrza teraz sielskie klimaty ,targi staroci to moja bajka staję w kolejce chociaż wiem że bez bloga szanse znikome ale pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj mam dzieci w podobnym wieku i też lekko "fiksuje"kiedyś tylko nowoczesne wnętrza teraz sielskie klimaty ,targi staroci to moja bajka staję w kolejce chociaż wiem że bez bloga szanse znikome ale pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  32. oj i ja i ja z checia dolacze - pin up girls bardzo mi sie podobaja a nie mam doslownie nic z nimi

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Te stare mydelka mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Najbardziej w candy lubie to że mozna poznać ciekawe osoby i wspaniałe blogi a na twoim zostanę częstym gosciem.

    Zapraszam równiez do mnie ;)
    angee-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Z radością ustawię się w kolejce, piękne prezenciki wymyśliłaś.
    Może dopisze mi szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  36. zbieractwo to moje drugie imię, ale na szczęście jeszcze kontroluję :)
    i chętnie powiększę statystki kolejki po cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne candy, chętnie staję w kolejce!!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  38. ale cudowności :) z chęcią je przygarnę .. banerek zawieszony http://ineskowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. O ja!!
    Ale retro cudowności :)
    Aż nie mogę się napatrzeć :)
    Więc zgłaszam się do zabawy i banerek umieszczam:
    http://13oddechowpozniej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Zbiory masz imponujące i to wcale nie oznaka starości tylko jesteś kobietą z pasją i ją rozwijasz co tylko trzeba chwalic.
    Zapisuję się też na candy bo żeby nie było że tylko ty zapominasz to ja też i przyda mi się taka tabliczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. biorę udział w zabawie:)
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. biorę udział :)
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Retro to jest to! Zapisuję się i czekam z nadzieją... :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam retro :)
    Banerek wisi -> http://craftykittysnook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Z chęcią wezmę udział:) Przy okazji odkryłam nowego bloga. Nie starzejesz się, retro i vintage pasuje chyba do każdego wieku, wrażliwe osoby muszą pewnie kochać piękne przedmioty, w szczególności te z duszą. Zapraszam do siebie na herbaciane candy:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Stara , niech zerknie na Twój blog - pasję jaka tu gości i ilu masz znajomości, które są bezcenne (puk,puk już 300) ;))
    Przez moje perypetie życiowe, Twoja *retro* niespodzianka i mała zaduma nad sobą, przeszła by bez mojego wpisu i zapisu do zabawy ;))
    Uściski kochana, czy Twój zbiór łyżek się powiększył?


    Ps.
    Szepnę Ci na uszko że nie jedna z nas ma takie MYŚLI hihihi

    OdpowiedzUsuń
  47. Takie cuda!! Nie mogę muszę tu być! Ja chętnie spróbuje :))

    OdpowiedzUsuń
  48. ja myślę, że oni Ci po prostu zazdroszczą, że masz pasję. pięknie tu u Ciebie!

    zapisuję się do kolejki nóż widelec mnie wylosujesz ;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  49. Zbieractwo jak najbardziej rozumiem i popieram ;) Staję się coraz bardziej sentymentalna i chętnie uśmiechnę się do szczęśliwego losu w Twojej retro rozdawajce ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. to ja chyba tez mam korbe bo bym ci chetnie wszystko podwędziła oczywiscie staje w kolejce i czekam na cud ze to do mnie szczescie sie uśmiechnie :)buziaki Basia

    OdpowiedzUsuń
  51. Ale fajne rzeczy masz dla nas,chętnie się zapisuję;))

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękne kolekcje. Zakochałam się w sowach.
    Chętnie ustawie się w kolejkę po słodkości.

    OdpowiedzUsuń
  53. cudowności, ustawiam się w kolejce i gorąco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  54. piękności :)
    zgłaszam się, i oczywiście banerek jest na www.izusiaizusija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Ustawiam się na końcu tej baaaaaaaardzo długiej kolejki :) i wcale się nie dziwię, że taka długa :)
    Pozdrawiam
    Miłka

    http://pasja-i-rekodzielo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. ale wspaniałości! z chęcią się zgłaszam :)
    baner: dziesiec-stron-swiata.blogspot.com/


    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. O jej... retro, retro, retro... Uwielbiam wszystko co jest retro hihi więc staję w kolejcę po szczęście w losowaniu :)
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :P

    OdpowiedzUsuń
  58. Niewiarygodnie, takie dobroci rozdajesz, powątpiewam w swoje szczęście, ale co tam nie mogłabym nie spróbować, jako optymistka cały czas gram hi hi, pozdrawiam ciepło Piecyk

    OdpowiedzUsuń
  59. Ustawię się w kolejce, rada wielce, że można takie skarby nagarnąć na widelce
    http://boxemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. zgłaszam się a mój blog to handmadekoraliczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Ale pięknie u Ciebie , nie mogę wzroku oderwać. Dopisuje się do ogonka i bardzo zapraszam do mnie w odwiedzinki na początki mojego blogowania http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Och cudne rzeczy chcesz nam podarować :).

    Z wielką chęcią i nadzieją na wygraną, zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  63. Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy:) Wspaniałą masz kolekcje pamiątek:) Pozdrawiam gorąco i życzę słoneczka na co dzień:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. I ja także spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się do zabawy bo uwielbiam styl retro, ale dołączam też do Twóich obserwatorów i będę tu częściej zaglądać :) banerek u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Kochana powiem jedno: PODOBA mi się Twoja starość ^^)

    OdpowiedzUsuń