16 grudnia 2011

Coś się dzieje


Leń pomału odchodzi i małymi kroczkami zaczynam przygotowania do świąt.Co prawda są to dopiero marne początki ,ale zawsze  COŚ!
Pierniki musiałam piec dwa razy.Pierwsza tura została pochłonięta przez dzieci w jeden dzień,więc trochę odczekałam z drugą, żeby nie piec dzień w dzień i żeby im się nie przejadło.Ulepiłam pierogi i uszka,za tym nie przepadam ,bo czas mi się dłuży niemiłosiernie ,a końca nie widać.

To co się nadawało do zamrożenia ,zrobiłam ,zamroziłam i z głowy,teraz mogę zająć się sprzątaniem i dekoracją domu.Na dzień dzisiejszy  pokazać mogę tylko okno w kuchni (lambrekin i zazdroski upolowałam w lumpiku) .

W innych kątach grasuje złośliwy chochlik który  straszny bajzel  robi :)
 Na koniec wygrałam candy u  amaggie   Niespodzianką był obrus.Dziękuję amaggie.


Przypomniałam sobie że jednego dnia wykasowałam przez przypadek kilka komentarzy,nie dlatego że nie podobała mi się ich treść ,po prostu zwykła moja nieświadomość.PRZEPRASZAM DZIEWCZYNY.
Teraz już naprawdę znikam i rzucam  się w wir pracy.


Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i dziękuję za odwiedzinki





18 komentarzy:

  1. U kolejnej blogowej koleżanki widzę nową szatę graficzną-piękna,delikatna i subtelna!:) Przygotowania świąteczne u Ciebie idą "pełną parą":) . Fajny klimat masz w kuchni - podoba mi się!:) pozdrawiam martadr

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam jeszcze uszka i pierogi nie ruszone... Zazdroszczę, że Ty już po!!!
    Pięknie masz w kuchni!!! Świetna patera na pierniki!
    I gratuluję wygranej!!!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne masz to okienko i ten parapet,bardzo, bardzo mi sie podoba:-) pozdrawiam Cie serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ślicznie udekorowałas okienko, nie moge sie napatrzec, jest cudowne. pierniczki widze, że spod reki specjalistki:) napisz mi koniecznie czym wzorek lukrowy robiłaś. a co złośliwych chochlików to prawdziwa plaga w tym roku, u mnie teę kilka zamieszkało i się rozmnażają. troszke sie nakleiłaś uszek i pierogów ale napewno będą doskonałe:) buziaki, papa

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już też narobiłam uszek i napiekłam pierników:) POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Obrotna dziewczyna jestes.Ja tez lepilam pierogi i uszka do 3 w nocy bo Adas w dzien nie pozwala nic zrobic i teraz ledwo zyje a tu jeszcze tyle roboty.Okno piekne.Czekam na kolejne zdjecia.Lubie "zwiedzac" cudze katy :).Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej,ładny prezent wygrałaś.Fajna aranżacja świątecznego okna.W dodatku-jak piszesz-wersja oszczędnościowa.Bardzo mi się podobają wzorki na piernikach,są takie retro!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej ale już u Ciebie przygotowania idą pełną parą:) gratuluję wygranej:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ohh cóż za smakołyki !
    Mam zupełnie tak samo jak Bubisa - pustka kulinarna :(
    Bardzo spodobały mi się lumpkowe zdobycze :)
    Szczęściara z Ciebie świetny obrusik :)
    Śliczne wnętrze, wspaniały klimat :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo tu przytulnie:) pachnie już świętami, uszka jak u mamy a pierniczki aż ślinka leci.
    Chyba tu zostanę)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłych i ciepłych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie to wszystko wygląda, a pierożki i uszka to godna podziwu wykonana praca przez Ciebie.Mnie w tym roku wyręczyła moja cudowna teściowa.Mam też pasztet na kolejne dni świąt.Ja również uwielbiam lupeksiki tam można wykopać prawdziwe cudeńka.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. dziekuje za mile odwiedziny;)u ciebie widze tez juz swiatecznie sie robi-slicznie;i krateczka rządzi))pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę, że już prawie wszystko przyrządzone. Ja jestem jeszcze w polu :)

    Pozdrawiam i zapraszam:
    www.amatorskiegotowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ___________ __>_<_
    _____________Ѽ.\/ Ѽ
    ___________;->( ɕѼ Ҩ .
    ___________@.♥ '(█) ♥ *$
    ________Ѽ "( ()♥t (Ѽ)o*♥*
    _______(█),-♥.-Ѽ _Q@,0 ɕ(█)
    ____________>o*oѼ @.<
    _________o`-.♥.-@""-Q '♥~@'
    ______♥.'`Ѽ ♥ *Ѽ ɕҨ ‘♥ @`-.)
    ____Ѽ o (█). @* '-@Ѽ ’Q.*(█)’Ѽ
    __________Ѽ -♥-'Ѽ ♥._ Ѽ
    _______@.♥ '*Q ♥ *(█), @.♥ '*
    ___.♥' @ _ ɕ♥ _.-'~♥-. @ ´(♥)`-*.o
    __.(█)* ♥ ..-' (Ѽ) o *.(Ѽ) 0 *(█)`)
    _________(Ѽ ) '-._♥__(Ѽ)@
    ____;--♥' ♥Ҩ 0‘(Ѽ) Q o *♥ * Ѽ ♥
    ___ * (Ѽ)._♥__* .Q.~ ♥- ♥Ҩ. 0 () Q ♥*'.
    _(█)* ♥ *‘ o * ♥ _(█)Q~ ♥Ҩ __Ѽ♥__(█)
    _____________▓▓▓▓▓___________
    __________▓▓▓▓▓▓▓▓▓____

    Zdrowych spokojny świąt i szczęśliwego Nowego Roku.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę udanego skoku do 2012roku..•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)WITAM
    ¸.•´¸.•*´¨)CIEPLUTKO
    (¸.•´ (¸.•` * ¸.•´¸.•*´¨)
    ¸.•*¨)
    ........|___|... ........|___|...
    ........|000|... ........|000|...
    ........|000|... ........|000|...
    ........|000|... ........|000|...
    ........|000|... ........|000|...
    .........\00/.... ........\00/....
    ..........\0/..............\0/.....
    ...........||....….........||......
    ...........||....….........||........
    ...........||................||......
    ........._||_............._||_....
    .¸.•*¨)¸.•*¨)
    (¸.•´..¸.•´¸.•*´) ¸.•*¨)
    ¸.•´¸.•*´)
    (¸.•´ (¸.` * ¸.•´¸.•*´¨)
    «♥» ▬▬ «•*•» ▬▬▬ «•*•» ▬▬ «♥»
    _________•(▒▒▒▒▒▒)•
    ______•(▒)_(█)(█)(█)_(▒)•
    ____•(▒)(█)_____ ___(█)(▒)•
    __•(▒)(█)______XII____(█)(▒)•
    _•(▒)(█)______\_|______(█)(▒)•
    •(▒)(█)________\|__ _____(█)(▒)•
    •(▒)(█)_IX______O____III_(█)(▒)•
    •(▒)(█)_________________(█)(▒)•
    _•(▒)(█)_______________(█)(▒)•
    ___•(▒)(█)_____VI____ (█)(▒)•
    _____•(▒)(█)________(█)(▒)•
    _______•(▒)_(█)(█)(█)_(▒)•
    ________•(▒▒▒▒▒▒▒)•
    _____•(▒▒▒)(_____)(▒▒▒)•
    ___ •(▒▒▒)_________(▒▒▒)•
    Gdy Nowy Rok staremu cyfrę zmienia,
    Wszyscy - wszystkim ślą życzenia!
    Przy tej pięknej sposobności,
    Życzę dużo radości i szczęścia w nadchodzącym 2012 ROKU!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkiego dobrego w nowym roku, wielu szczesliwych chwil;-)))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie u Cb! Wszystkiego dobrego w 2012!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za udział w zabawie u mnie:). Pozdrawiam serdecznie (jeszcze wrócę się rozejrzeć!). Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń