11 listopada 2011

smaczna babeczka

Co robie gdy w domu nie ma nic słodkiego a dzieci domagaja sie ,, cucu''?
Zabieram się za pieczenie banalnie prostej babki,która uda sie kazdemu i nie wymaga dużo pracy.
Przepis znalazłam już dość dawno u kogoś na blogu,niestety nie pamiętam nicka
Robię ją dośc często i wiem jedno ,zawsze sie udaje.



przepis:
kostka margaryny 250 g
cukier waniliowy
1 szklanka.cukru
kilka kropel aromatu waniliowego
4 jajka
1,5 łyzeczki proszku do pieczenia
1szklanka mąki pszennej
3/4 szklanki mąki ziemniaczanej
Do miskiwkładamymiękką margarynę,dodajemy cukier,cukier waniliowy i aromat.
Mąki i proszek do pieczenia mieszamy i przesiewamy przez sito.
Miksując dodajemy po kilka łyżek mąki i po całym jajku.Utartą masę przelewamy do formy,uprzednio wysmarowaną tłuszczem.Pieczemy w tem.180-190 C przez około 45 min

Podałam przepis ,bo może akurat komus sie przyda.
Pozdrawiam  i zyczę miłgo wieczorku.

5 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam takie babki, na pewno ja upieke :-)!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. WŁASNIE JĄ WCZORAJ SPRÓBOWAŁAM, MNIAMNIUSNA;-) DZIEKUJE ZA PRZEPIS I POZDRAWIAM SERDECZNIE;-))))

    OdpowiedzUsuń
  3. witam Cię, pięknie u Ciebie, pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda apetycznie, chyba się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie proste przepisy :-) Babka wygląda apetycznie!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń