4 grudnia 2016

niby nic, a cieszy :)

 Witajcie !!!
Dziewczyny drogie, nie pokażę dzisiaj nic czego byście już nie widziały, lub same nie robiły.
 Widziałam je u wielu z was,
 pięknie ozdobione na  różne sposoby,
  niektóre z nich  to istne dzieła sztuki !
 Zauroczyły mnie do tego stopnia, że musiałam mieć choć kilka :) Kombinowałam co zrobić, żeby było-
 szybko
 łatwo
 i  jakoś wyglądało :)
Wybrałam kilka wersji, wydawały się łatwe i chciałam je zrealizować,  w praktyce niestety wyglądało to zupełnie inaczej !!
Zostałam przy papierowych serwetkach, które były dla mnie bardzo przychylne, nie sprawiały kłopotu i nie doprowadzały do szału!!
Choineczki -
 niby nic, a tak wiele mówią o nadchodzących Świętach :):)






 Dziewczyny, czy w trakcie pracy tez macie taki bałagan, czy to ja jestem jakaś dziwna ?





Dziękuję , za pamięć, za odwiedziny , za miło słowo, 
 za to, że jesteście :):)
                                                                          całuję  Kaśka
 

38 komentarzy:

  1. Macie, macie i to jaki!!!!!! :)
    Urocze są. Ja ostatnio wydziergałam małe serweteczki do świeczników.
    Dobrej nocy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Choinkowe miasteczko wygląda po prostu magicznie!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przed chwilą ogarnęłam, po to by jutro znowu bałaganić. :) A brokat mam w całym domu!
    Choineczki takie romantyczne, urocze, bardzo w moim stylu.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny mroźny choinkowy las! :) Robią naprawdę magiczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja droga to jest twórczy bałagan więc niech Ci nie przeszkadza :) a choineczki wyglądają cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, mega pomysłowo i efekt końcowy jest po prostu obłędny :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj Kasieńko,Kasieńko,;gdzie drwa rąbią tam wióry lecą",co tam bałagan.Cudna praca.Wypatrywać tylko "Królowej Sniegu",cieplutko pozdrawiam,też Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasieńko za ciepłe słowa :)
      Powiedz mi proszę, czy Ty oby nie jesteś Kasia Zielona?

      Usuń
  8. Byś nie chciała widzieć mojego bałaganu;( a choineczki cudowne i takie bardzo delikatne.Pozdrawiam gorąco bo mroźno dziś.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mrożnie na zdjęciach się zrobiło.
    Bałagan...inaczej się nie da
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. I to jest to tytułowe"niby nic"????? ,zmajstrowałaś to cudnie!Cieszy oczy!Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, małe co nie co,bo nie wymaga wielkiej pracy i dużych umiejętności :)
      Bardzo się cieszę,że choineczki przypadły Ci do gustu :)
      Pozdrawiam bardzo gorąco.

      Usuń
  11. Jakie piękne i oryginalne. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Są cudowne:-))) Niby nic, a jednak efekt jest fantastyczny:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
  13. Żebyś widziała jak u mnie wygląda gdy kleję kartki, zdobię bombki dekupażem, szyję...istny armagedon . Ale to nic jeżeli efekt pracy zadowala i mnie i innych.Twoje choinki są piękne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Droga Kasiu!Myślę,że Cię rozczaruję.Nie jestem Kasią Zieloną.Ale ja się bardzo cieszę z nowej wirtualnej{a może to się zmieni} znajomości.Jakieś fluidy ciągną na Twój blog{do Ciebie} pozdrawiam też Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu oczywiście,że mnie nie rozczarowałaś, cieszę się z naszej wirtualnej znajomości :):)
      Również bardzo gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  15. Kochana, to nie jest bałagan! Utrzymujesz względny porządek, aż ci zazdroszczę. Ja jak coś robię, to bałagan jest dosłownie wszędzie!!! A efekt końcowy zwala z nóg! Coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful. Love your blog so I`m your new follower
    Have a great week

    OdpowiedzUsuń
  17. Choineczki są piękne, zachwycają delikatnością. Co do bałaganu to ja nawet uważam, że Ty masz porządek, u mnie jest zawsze znacznie gorzej!

    OdpowiedzUsuń
  18. No proszę! To Ja tu pcham Cię do zakaszenia rękawów, a tu już dawno post o choineczkach z serwetek tortowych! Piękne są, szczególnie do dekoracji stołu, takie delikatne, jak wydziergane....
    Co do bałaganu, to właśnie jestem po turze pieczenia kolejnych ciasteczek, teraz przydałoby się zrobić zdjęcia kuchni - bynajmniej wnętrzarsko by nie było... hehe! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Kto nic nie robi ,ma czyściutko ,kto robi dużo ma bałagan. w moim domu w każdym kąciku coś się dzieje, zacznę sprzątać dopiero w przyszłym tygodniu.
    Śliczne choineczki

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne choineczki!!! Wspaniale się prezentują!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne takie delikatne i subtelne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię takie drobiazgi, co to oczy cieszą, bo bez nich życie jest smutne! A tak to i nastrojowo, i pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kreatywności Ci Kasiu nie brakuje. Sztuką jest właśnie zrobić piękną rzecz nie wielkim kosztem i z prostych materiałów. Grunt to mieć dobry pomysł.
    Pozdrawiam serdecznie-D.

    OdpowiedzUsuń
  24. Niby nic - a pięknie. Nic dodać nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne te choineczki. Co do bałaganu w trakcie pracy twórczej, to ja chyba mistrzem jestem ;) Dlatego często rezygnuję z małych projektów, jak pomyślę ile bałaganu wygeneruję do sprzątania :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Choineczki-Słodziaki:-)
    Wesołych Świąt Kasiu!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  27. Niech magiczna noc wigilijnego wieczoru przyniesie Ci spokój i radość. Niech każda chwila świąt Bożego Narodzenia żyje własnym pięknem, a Nowy Rok obdaruje Ciebie pomyślnością i szczęściem. Najpiękniejszych świąt Bożego Narodzenia, niech spełniają się wszystkie Twe marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdrowych, radosnych Świąt, pełnych pięknej rodzinnej atmosfery :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Miłych,spokojnych.rodzinnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  30. Querida Kaśka, una vez más vuelve a sorprenderme la delicadeza y buen gusto con que decoras cualquier rincón de tu hogar! Había visto muchas versiones para realizar pequeños árboles con papeles, pero nunca los había visto con blondas, te han quedado preciosos, muy finos y elegantes junto a las copas, unas fotografías maravillosas!
    Te deseo unas Felices Fiestas y que en el 2017 se cumplan todos tus proyectos e ilusiones!
    Un beso muy fuerte!

    OdpowiedzUsuń
  31. Droga Kasiu:Oby Nowy Rok ziścił Twoje skrywane marzenia,oby wypełniły się przyrzeczenia i postanowienia,oby był zdrowy,pełen miłości.Oby był dla Ciebie taki sam z jaką radością go witamy.Niech Ci się darzy i był oczywiście pełen weny twórczej.Cieplutkie uściski, też Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie dziękuję i Wzajemnie Kasiu :)

      Usuń
  32. Życzę Ci Kasiu pomyślności , miłości i wszelkiego spełnieni na wszystkich polach Twojego życia :))w ndchodzącym Nowym 2017 roku ,pieknych nowych realizacji ,
    buziaczki
    Kasia

    OdpowiedzUsuń